sobota, 28 grudnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson Smart Metering as a Service usprawnia procesy w branży użyteczności publicznej

    Zobacz również

    Inteligentne systemy pomiarowe oferują szeroki zakres zalet firmom z branży użyteczności publicznej, jak i ich klientom. Przykłady zalet to szybsze wykrywanie przestojów, obsługa bardziej elastycznych planów rozliczeniowych, zwiększoną świadomość zużycia i większą wydajność. Jednak inteligentne systemy pomiarowe stawiają również przed przedstawicielami branży wyzwania związane ze znacznymi kosztami bezpośrednimi, zwiększonym stopniem skomplikowania i większą potrzebą

    - Reklama -

    bezpieczeństwa.

    Aby pomóc zakładom energetycznym, gazowym i wodociągowym w pokonaniu tych trudności, Ericsson (NASDAQ: ERIC) wprowadza Smart Metering as a Service – kompleksowe rozwiązanie złożone z automatycznego i inteligentnego systemu pomiarowego i zarządzania danymi.

    Smart Metering as a Service pozwala na kompleksowy outsourcing procesów biznesowych, obejmując wszystko, od konkretnych funkcji usług do zarządzania komunikacją. Łączą one wiodącą pozycję Ericssona w zarządzaniu usługami, przemiany ICT i organizację globalnego dostarczania usług.

    W tym modelu biznesowym Ericsson zarządza infrastrukturą inteligentnego systemu pomiarowego, zbieraniem danych i procesami analizy w imieniu zakładów, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi poziomu świadczonych usług. Wykorzystując ekspercką wiedzę z zakresu integracji i zarządzania systemami IT, Ericsson upraszcza procesy rozliczeń dla zakładów. Zatrudniając 65 000 specjalistów w 180 krajach, Ericsson może zaoferować korzyści skali, których przedstawiciele branży użyteczności publicznej nie mogą same osiągnąć. Jednocześnie, jasne systemy zarządzania i procesy zarządzania zmianą sprawiają, że zachowują oni kontrolę nad swoimi systemami pomiarowymi.

    W rezultacie, zakłady korzystają z szybkiego wprowadzenia na rynek bez znacznych inwestycji bezpośrednich i mogą wprowadzić oszczędności rzędu ponad 20% dzięki zwiększonej wydajności operacyjnej.

    Marie Fossum Strannegård, Head of Utilities, Ericsson, powiedziała: – Przykładanie większej wagi do redukcji emisji, nowych modeli biznesowych i wydajności operacyjnej zmienia naturę działania zakładów użyteczności publicznej i zwiększa atrakcyjność outsourcingu. Możemy wykorzystać wiedzę zdobytą w branży telekomunikacji i IT, by pomóc zakładom w radzeniu sobie z szeroką gamą nowych wyzwań. W imieniu branży użyteczności publicznej koordynujemy dostarczanie usług IT, serwis terenowy i łączność, działając jako pojedynczy punkt kontaktowy. Nasza oferta Inteligentnego Systemu Pomiarowego jako Usługi sprawdziła się we współpracy z kilkoma zakładami w Europie Północnej. Teraz jesteśmy gotowi udostępnić tę usługę globalnie, wykorzystując naszą rozbudowaną organizację świadczenia usług.

    Ericsson zaprezentuje Smart Metering as a Service w czasie targów CES, które odbędą się w Las Vegas w dniach 6-9 stycznia.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

    Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych...