wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    OpenTouch – pierwsza w branży platforma komunikacji zintegrowana z technologią NFC

    Zobacz również

    Firma Alcatel-Lucent Enterprise, wprowadziła innowacyjną technologię mobilną, która umożliwia szybkie i łatwe przenoszenie połączeń między urządzeniami telekomunikacyjnymi we współczesnym środowisku pracy. Narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift wykorzystuje technologię NFC (ang. Near Field Communication – komunikacja bliskiego zasięgu), za pomocą której pracownicy mogą bezproblemowo przenosić aktywne połączenia telefoniczne z jednego urządzenia na drugie.

    - Reklama -

    Ponad połowa pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy. Dzięki wykorzystaniu technologii NFC, która umożliwia personalizację komunikacji, każdy pracownik może w prosty sposób przenieść połączenie na najbardziej odpowiednie urządzenie.

    Pracownicy są dziś coraz bardziej mobilni, a NFC pozwala im na korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych, które znajdują się na biurkach lub w różnych pomieszczeniach, w oparciu o model tzw. biurek współdzielonych (ang. hot desking), co zapewnia niezbędną prywatność podczas rozmów telefonicznych. Dzięki temu, każdy z nich może szybko i łatwo przenieść połączenie prywatne na smartfon, a nawet zarejestrować się na telefonie stacjonarnym i korzystać z niego jak z własnego telefonu.

    Contactless Call Shift to narzędzie komunikacyjne ukierunkowane na użytkownika, które umożliwia każdemu określenie, na jakie urządzenie i kiedy przenieść połączenie. Użytkownicy mogą przekazywać rozmowy między dowolnym telefonem stacjonarnym Alcatel-Lucent Enterprise a smartfonem, na którym zainstalowana jest aplikacja OpenTouch Conversation dostępna obecnie w pakiecie OpenTouch Suite 2.2.

    Mobilność i sprawna komunikacja są dziś niezwykle ważne w każdej firmie. Dotyczy to w szczególności biur, w których pracownicy muszą przekazywać połączenia na inne urządzenia telefoniczne, aby zapewnić sobie niezbędną prywatność. Wiele rozmów wymaga poufności, a hałaśliwe otoczenie może utrudnić wykorzystanie nowych możliwości biznesowych. Contactless Call Shift upraszcza przenoszenie połączeń z jednego urządzenia na drugie, dzięki czemu komunikacja biznesowa przebiega bardziej płynnie i bezproblemowo. Ten nowy komponent naszego narzędzia do zintegrowanej komunikacji OpenTouch Conversation jest pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem, w którym wykorzystano technologię NFC – powiedział Stan Corporeau, szef działu zarządzania produktami dla średnich i dużych firm w ALE.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...