czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm (wideo)

    Zobacz również

    T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor i współwłaściciel Warszawskiej Szkoły Filmowej, śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T-Mobile. Spot reklamowy utrzymany jest w lubianym przez klientów formacie muzycznym do melodii „Don’t worry, be happy”.

    - Reklama -

    Wysoki standard obsługi firm w T-Mobile to jeden z filarów, na którym operator buduje swoją przewagę konkurencyjną. Właściciele firm oczekują, że operator zajmie się ich sprawami w sposób solidny i rzetelny. W T-Mobile, zgodnie z przesłaniem spotu, wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę, a ponad 9 na 10 z nich załatwionych jest od ręki w czasie jednej rozmowy telefonicznej. W pozostałych przypadkach operator wraca z rozwiązaniem niezwłocznie, tak aby przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu.

    W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. – mówi Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu B2B T-Mobile Polska – Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów.

    Najnowsza, ogólnopolska kampania operatora skierowana do przedsiębiorców startuje 18 lutego. W spocie znany aktor i przedsiębiorca Bogusław Linda przedstawia korzyści związane z najlepszą obsługą dostępną w standardzie dla przedsiębiorców w T-Mobile. Zgodnie z zasadą – W T-Mobile dla Firm wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę.

    Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

    Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

    ŹródłoT-Mobile

    4 KOMENTARZE

    guest
    4 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~werk

    jakość
    kampania jak kampania ale wysokiej jakosci sieci nie można odmówic

    ~noson

    tm
    wzieli się do roboty, oby teraz tak dalej

    ~laktos

    kontakt
    przynajmniej mozna sie z tm skontaktowac i zalatwic co trzeba przez telefon. nikgdy akurat na to nie narzekalem

    ~hary

    infolinia
    sam u nich mam firme i do tej pory wszystko mi zalatwiali bez problemu

    - Reklama -

    Najnowsze

    LG oferuje niezwykłe doświadczenie stylu życia we współpracy z Moooi na Milan Design Week

    LG Electronics, we współpracy z holenderską marką lifestyle’ową premium Moooi, prezentuje wystawę „A Life Extraordinary” na Milan Design Week...