piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: 5 lat z Kartą Różnorodności

    Zobacz również

    Orange Polska od 5 lat jest nie tylko sygnatariuszem, ale też opiekunem Karty Różnorodności w Polsce. Treść polskiej wersji Karty była tworzona w ramach grup roboczych z udziałem przedstawicieli firm, administracji oraz organizacji pozarządowych. Ważnym elementem tych prac były konsultacje z przedstawicielami organizacji reprezentujących interesy różnych grup społecznych, np. osób z niepełnosprawnościami, osób starszych, rodziców czy mniejszości narodowych.

    - Reklama -

    Wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu Orange byó jednym z inicjatorów i uczestników tego procesu.

    Podpisanie Karty Różnorodności, to zobowiązanie firmy do przestrzegania wysokich standardów dotyczących poszanowania dla różnic wynikających z naszego wieku, płci, narodowości, wyznania, poglądów, sprawności czy sposobów myślenia ale też zwalczania stereotypów, nierówności i dyskryminacji wynikającej z tych różnic. To tworzenie takiego środowiska pracy, w którym wszyscy czują się szanowani, swobodnie realizują cele zawodowe i życiowe pasje.

    Polityka Różnorodności w Orange Polska
    W ubiegłym roku w Orange przyjęto Politykę Zarządzania Różnorodnością Orange Polska, która wspiera realizację tych celów i przekłada się na praktykę biznesową i tworzenie dobrego miejsca pracy.

    Co to oznacza?

    Równość wynagrodzeń (w zależności od zajmowanego stanowiska, poziomu kwalifikacji czy rodzaju wykonywanej pracy), równy dostęp kobiet i mężczyzn do stanowisk menedżerskich, równa reprezentacja kobiet i mężczyzn na stanowiskach w firmie, jednakowy dostęp do szkoleń niezależnie od wieku czy płci, program wspierający pracowników z niepełnosprawnościami „Zdrowie na TAK”, program dla studentów, równowaga między życiem prywatnym a zawodowym pracowników (work- life balance) czy rozwój programu wolontariatu pracowniczego. To również zmiany w obszarze klienckim – specjalne standardy obsług seniorów, w tym udogodnienia dla seniorów na infolinii z dedykowaną grupą doświadczonych doradców czy udogodnienia dla klientów z niepełnosprawnościami.

    Jesteśmy przekonani, że różnorodność rozumiana jako współpraca osób o różnych cechach, poglądach, doświadczeniach wspiera innowacyjność i efektywność firmy – informuje rzecznik prasowy Orange Wojciech Jabłczyński.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...