środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC podsumowało rok 2017

    Zobacz również

    Koniec roku to czas podsumowań, dla UPC Polska był to rok wyjątkowy. Na początku roku, realizując nasze długoterminowe inwestycje w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej, udostępniliśmy przełomową usługę Replay TV na platformie nowej generacji – Horizon, z której korzysta obecnie ponad 400 000 naszych klientów. Przełomowym okresem okazał się wrzesień – właśnie wtedy wprowadziliśmy pakiety Happy Home z superszybkim internetem o prędkości do 500 Mb/s

    - Reklama -

    i modemem ConnectBox, a nasza marka przeszła rebranding. Wszystko po to, by oferować jeszcze lepszą jakość rozrywki i ułatwić kontakty z bliskimi zgodnie z nowym hasłem ‘Radość z każdej chwili’. Pod koniec roku wystartowała kolejna już, 5 edycja programu dla przedsiębiorców Think Big.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...