piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC Polska podsumowuje rok 2017

    Zobacz również

    Rozwój oferty internetowej i telewizyjnej wraz z nowym pozycjonowaniem marki oraz dalsze inwestycje w rozbudowę światłowodowej sieci internetowej, wzmocniły pozycję lidera rynku UPC Polska w 2017 roku. Przyczyniło się to do wzrostu liczby usług cyfrowych o 28 100 w stosunku do poprzedniego roku, do 2 982 200 RGU*. Wydarzenia roku 2017: Wzmocnienie oferty dla klientów – wprowadzenie Replay TV na platformie Horizon, podwojenie prędkości internetu dla klientów UPC wraz ze zwiększeniem

    - Reklama -

    średniej prędkości do ponad 100 Mb/s oraz wprowadzenie do oferty 500 Mb/s z najszybszym WiFi dzięki Connect Boxom

    • Nowe pozycjonowanie marki – start oferty Happy Home, zapewniającej najlepszej jakości internet dzięki premium WiFi i rozrywkę telewizyjną wraz z nowym sloganem „Radość z każdej chwili”
    • Przyśpieszenie wzrostu B2B – wzmocnienie oferty na rynku SoHo i SME
    • Zwiększanie satysfakcji klienta – inwestycje we wzmocnienie obsługi klienta, uruchomienie internetowego forum Społeczność.upc.pl oraz wdrożenie usługi CallPage, ułatwiającej kontakt klientów z UPC
    • Kontynuacja inwestycji w rozwój – ponad 200 tys. nowych mieszkań w zasięgu superszybkiej sieci UPC – kontynuacja inwestycji w budowę sieci opartej na światłowodach w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości, dzięki któremu w latach 2013-2017 Liberty Global i UPC Polska zainwestowały w rozwój w Polsce około 1 mld zł

    Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska:
    – W roku 2017 stawialiśmy na dalsze podnoszenie satysfakcji naszych klientów, poprzez rozwój oferty, jakości obsługi i znaczące inwestycje. Wzmocniliśmy ofertę internetową, podnosząc oferowane prędkości i wprowadzając 500 Mb/s, oraz rozwinęliśmy naszą telewizyjną rozrywkę, uruchamiając innowacyjną usługę ReplayTV na platformie Horizon. Podnosiliśmy też jakość obsługi, uruchamiając nowe formy kontaktu dla naszych klientów i podnosząc poziom ich satysfakcji do najwyższego na rynku. Wraz z dalszymi inwestycjami w rozwój sieci, poszerzyliśmy jej zasięg o kolejne 200 tys. domostw, docierając z ofertą Happy Home do ponad 3,3 mln mieszkań. Dzięki temu wzmocniliśmy naszą pozycję na rynku, by w przyszłości nadal inwestować w podnoszenie innowacyjności oferty i satysfakcji klientów, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarki cyfrowej i konkurencyjności polskiej gospodarki.

    Na koniec IV kwartału 2017 r. 1 434 900 klientów UPC Polska korzystało z 2 982 200 usług (RGU), w tym:

    Przechwytywanie
    Wzmocnienie pozycji lidera rynku najlepszego internetu i rozrywki telewizyjnej

    W 2017 roku postawiliśmy na rozwój innowacyjności oferty i jej jakość. Aby zapewnić klientom dostęp do najlepszej jakości rozrywki telewizyjnej, rozwijaliśmy platformę Horizon. Uruchomiliśmy Replay TV – unikatową na rynku usługę, pozwalającą na oglądanie ulubionych programów do siedmiu dni wstecz. Efektem inwestycji w rozwój oferty internetowej jest program podwojenia prędkości dla klientów (średnia prędkość internetu dla klientów wzrosła do ponad 100 Mb/s). Wraz z wprowadzonymi jesienią nowymi pakietami Happy Home, uruchomiliśmy internet o prędkości 500 Mb/s dla wszystkich klientów UPC Polska, oferując wraz z modemem Connect Box najlepszej jakości WIFI na polskim rynku, potwierdzone niezależnym rankingiem speedtest. Przełożyło się to na wzrost liczby klientów superszybkiego internetu UPC do 1 139 700, co oznacza przyrost o 16 700 w stosunku do poprzedniego kwartału i aż 34 400 w porównaniu z poprzednim rokiem.

    Wzmocnienie obsługi i satysfakcji klientów
    Jednocześnie, inwestowaliśmy w podnoszenie jakości obsługi klienta we wszystkich kanałach, uruchamiając dla nich dodatkowe możliwości kontaktu. Jednym z nich było rozwiązanie firmy CallPage, zwycięzcy IV edycji Think Big, które usprawnia i przyśpiesza kontakt klienta z UPC, odwiedzającego stronę internetową. Uruchomiliśmy także Społeczność UPC – platformę komunikacji i wymiany wiedzy prowadzoną przez klientów dla klientów. Wszystkie starania o zwiększenie satysfakcji klientów zostały docenione, dzięki czemu otrzymaliśmy nagrodę Gwiazdę Jakości Obsługi, a także znaleźliśmy się na pierwszym miejscu pod względem satysfakcji klientów w badaniu porównania konkurencji GemSeek, osiągając rekordowy wzrosty satysfakcji klientów (NPS relacyjny).

    Przyśpieszenie oferty i rozwoju B2B

    Propozycji dla klientów indywidualnych towarzyszyło również wzmocnienie oferty dla klientów biznesowych w sektorach SoHo i SME. W biznesowych pakietach UPC klienci otrzymują dostęp do ultraszybkiego internetu opartego na światłowodzie o prędkości do 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania, a także najwyższej jakości Wi-Fi, bogatej oferty kanałów telewizyjnych oraz Multilinii bez limitu, obejmującej bezpłatne połączenia do wszystkich sieci na numery stacjonarne i komórkowe. Do każdego zamówienia UPC dołącza gwarancję jakości usług, czyli zobowiązanie określające gwarantowany czas dostępności usług i naprawy ewentualnej awarii (SLA).

    Dalsze inwestycje w rozwój sieci i poszerzanie zasięgu Happy Home
    Dzięki inwestycjom, w całym roku 2017 rozszerzyliśmy zasięg usług UPC, powiększając zasięg nasze nowoczesnej sieci o koleje 202 000 mieszkań, z czego aż 93 tys. w samym czwartym kwartale. Dzięki temu zasięg sieci przekroczył 3,3 miliony mieszkań. To kontynuacja wieloletnich inwestycji Liberty Global i UPC w Polsce, które w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości zainwestowały w latach 2013-2017 blisko 1 mld euro. Dzięki temu w ciągu ostatnich czterech lat dostęp do  GIGAsieci, opartej na światłowodowej technologii,  powiększył się o 516 tysięcy domostw, a inwestycje te – jak wynika z raportu firmy konsultingowego Oxera – przełożyły się też na około 2,5 mld zł dodatkowych korzyści ekonomicznych i społecznych, będących efektem rozwoju dostępu do ultraszybkiego internetu.

    * RGU – Revenue Generating Unit, czyli liczba sprzedanych usług

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...