czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mobilny jak żubr: kolejne nowości od Pekao

    Zobacz również

    W ostatnim czasie bankowość mobilna Banku Pekao wykonała milowy krok do przodu. Uruchomienie BLIKa oraz Apple Pay przez Pekao spowodowało, że dzienne tempo przyrostu nowych klientów mobilnych w PeoPay wzrosło o 20%, a do usługi Apple Pay tylko w ciągu pierwszego tygodnia podpięto 21 tysięcy kart. Nowy PeoPay został zaprezentowany w październiku zeszłego roku i od tego czasu zmienia się bardzo dynamicznie. Tylko w ciągu ostatnich kilku tygodni pojawiło się kilka ciekawych rozwiązań.

    - Reklama -

    W kwietniu aplikację (podobnie jak serwis pekao24.pl) wzbogacono o całodobowy kantor, później dodano też zarządzanie kartami. Największe jednak zmiany użytkownicy PeoPay otrzymali w połowie czerwca: najpierw w PeoPay pojawiła się funkcja BLIK, a 19 czerwca Pekao jako jeden z pierwszych banków w Polsce udostępnił długo wyczekiwaną usługę Apple Pay.

     – PeoPay to najbardziej dynamicznie zmieniający się produkt w Pekao. Cały czas słuchamy użytkowników, poprawiamy i rozbudowujemy aplikację o nowe pomysły  – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności Banku Pekao S.A.

    Apple Pay spotkało się z dużym zainteresowaniem klientów. W ciągu 7 dni podpiętych zostało 21 tysięcy kart, z czego co czwarta bezpośrednio z aplikacji PeoPay.

    Innowacyjne podejście do mobilnej bankowości powoli staje się wyróżnikiem Pekao na rynku. Dla przykładu – Pekao jako jedyny bank w Polsce pozwala obecnie dodać kartę płatniczą do Apple Pay z poziomu aplikacji mobilnej – komentuje Bartosz Zborowski.

    Wśród planowanych przez bank innowacji na najbliższe miesiące warto wymienić możliwość weryfikacji tożsamości klienta przez doradcę z poziomu PeoPay za pomocą PIN-u lub biometrii. Dzięki temu podczas rozmowy telefonicznej klienta z osobistym doradcą w oddziale nie będzie musiał podawać danych identyfikacyjnych, takich jak np.  nazwisko panieńskie matki, a swoją tożsamość będzie mógł potwierdzić zdalnie w bankowości mobilnej. Funkcja zostanie uruchomiona w trzecim kwartale i początkowo będzie dostępna dla klientów segmentu Premium.

    Także w trzecim kwartale pojawią się kolejne funkcje związane z BLIKiem.  Będą to m.in. akceptacja BLIK w terminalach POS Banku Pekao, błyskawiczne przelewy na numer telefonu do użytkowników BLIK, wpłaty we wpłatomatach oraz płatności cykliczne w internecie. Już od początku lipca aplikacja będzie dostępna w trzech językach. Do aktualnie działających polskiego i angielskiego dojdzie język ukraiński. To ukłon w stronę rosnącej nowej grupy klientów – obywateli Ukrainy pracujących w Polsce. Pekao jest jednym z chętniej wybieranych przez nich banków.

    ŹródłoBank Pekao SA
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS Radium 350D to pierwszy mikrofon dynamiczny w rodzinie Genesis

    Poznajcie nowy mikrofon dynamiczny - pierwszy w naszej ofercie - dzięki któremu profesjonalne brzmienie jest dostępne dla każdego. GENESIS...