wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

    Zobacz również

    Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. Nowym Departamentem Zarządzania Marką pokieruje Krzysztof Jankowski – niezwykle doświadczony manager, który budował kompetencje na najbardziej konkurencyjnych rynkach, między innymi FMCG i elektroniki użytkowej.

    - Reklama -

    Realizował projekty międzynarodowe, przez wiele lat pracując dla wiodących europejskich gigantów, jak Kenwood, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Będzie raportował bezpośrednio do Frederica Perrona, Członka Zarządu odpowiedzialnego za rynek B2C.

    O odejściu z firmy decyzję podjęła Maria Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała działaniami Departamentu Komunikacji Rynkowej przez ostatnie 3 lata. Z sukcesem zrealizowała zadanie wypracowania spójnej strategii dla marki T‑Mobile oraz ustabilizowania i wzmocnienia jej pozycji, a także ukazania T‑Mobile jako marki przyjaznej i bardziej nowoczesnej. Dzięki temu T‑Mobile codziennie konkuruje ze swoimi rywalami także w tym obszarze.

    Krzysztof Jankowski  w ostatnim czasie pełnił funkcję Globalnego Dyrektora ds. Marketingu grupy Kenwood gdzie był odpowiedzialny, m.in., za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji w oparciu o szeroką analizę trendów i potrzeb klientów.

    W Reckitt Benckiser, jako jeden z globalnych brand marketing menadżerów stworzył cross-produktową strategię wprowadzenia i spozycjonowania kluczowych linii produktowych.

    Krzysztof wraca do Polski po 10 latach które spędził w Wielkiej Brytanii.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...