Wraz z nową kampanią reklamową Sferia wprowadza nowy cennik na usługi głosowe. Nowa oferta daje możliwość rozmów oraz wysyłanie SMS-ów w ramach jednego pakietu abonenckiego za darmo. Abonent może zakupić do 10 urządzeń, gdzie stawka cenowa między ich posiadaczami to 0 gr.
Do wyboru są dwa warianty urządzeń – stały tzn. telefon stacjonarny oraz nomadyczny tzw. Nomadic, który jest telefonem stacjonarnym.
Nowa kampania reklamowa silnie nawiązuje do oferty i grupy docelowej jaką jest rodzina. Została ona przygotowana przez agencję Opus B. Nawiązuje stylistyką do klimatu z filmu „Ojciec Chrzestny” czy „Żądło”. Eksponując tym samym wartości i związki rodzinne, dając możliwość darmowych rozmów w „rodzinie”.
Kolejną zmianą będzie obniżenie kosztów abonamentu oraz pozostawienie tanich połączeń na telefony komórkowe. Ceny połączeń lokalnych, międzymiastowych oraz międzynarodowych nie ulęgną zmianie.