Pierwsze tygodnie kalendarzowej wiosny to także początek piłkarskich emocji. Już dziś wieczorem, o godz. 20.45, polska reprezentacja piłki nożnej rozegra pierwszy z meczów eliminacji do Mistrzostw Świata. Wybór prezentu na Happy Fridays był zatem prosty – tym razem nasi klienci indywidualni mogą odebrać aż 10 GB przez cały tydzień rozgrywek – od 25 do 31 marca – i bez obawy o zużyte gigabajty kibicować naszej drużynie narodowej.
Powodów do rozbudzenia drzemiących w każdym miłośniku piłki nożnej emocji jest co najmniej kilka. Eliminacje do Mundialu w Katarze są sprawdzianem dla nowego selekcjonera naszej reprezentacji Paulo Sousa. Szansę na debiut w kadrze otrzymało aż siedmiu zawodników, którzy na boisku mogą pozytywnie zaskoczyć widzów.
Co równie ważne, na boisku nie zabraknie także naszego ambasadora Roberta Lewandowskiego, który, zajmuje miejsce drugiego najlepszego strzelca w historii Bundesligi. Napastnik pobił przy tym swój własny bramkowy rekord – w sezonie 2020-2021, udało mu się zdobyć aż 35 goli, czyli o jeden więcej niż rok wcześniej.
Najbliższe mecze zapowiadają się więc dla Biało-Czerwonych obiecująco. Po spotkaniu z Węgrami 25 marca, już trzy dni później, 28 marca, Polska zmierzy się z Andorą, następnie – 31 marca – z Anglią. Jako sponsor reprezentacji trzymamy mocno kciuki i zachęcamy wszystkich klientów do wspólnego kibicowania, udostępniając im bezpłatny pakiet 10 GB!
Jak odebrać bonus?
Prezent czeka na klientów indywidualnych oferty abonamentowej, MIX oraz na kartę w aplikacji „Mój T-Mobile” od 25 do 31 marca 2021 r. Można go także odebrać poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści „HF” na bezpłatny numer 80800. Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 72 godzin od jej zlecenia. Dodatkowe gigabajty można wykorzystać na terenie kraju, w ciągu 7 dni od ich uruchomienia w przypadku użytkowników usług MIX i na kartę oraz do końca okresu rozliczeniowego w abonamencie. Akcja promocyjna jest dostępna dla każdego tylko jeden raz.
Sportowe emocje i prezent 10 GB w ramach Happy Fridays promować będzie spot reklamowy, który w TV zobaczymy w dniu każdego z trzech najbliższych meczów naszej reprezentacji.
Planowane są też działania reklamowe w internecie. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R.