Bank Pocztowy od lutego br. rozpoczyna nową promocję skierowaną do osób, które otworzą w Banku konto osobiste wraz z kartą debetową, którą zarejestrują w Programie Bezcenne® Chwile oraz spełnią pozostałe warunki promocji. Jeden Klient może otrzymać do 300 zł w formie punktów w Programie i przeznaczyć je m.in. na vouchery do wybranych sklepów, na paliwo z CircleK, czy bilety do kina. Akcja promocyjna potrwa do końca kwietnia 2024 roku lub do wyczerpania puli nagród.
W ramach Promocji „Bezcenne 24 tysiące punktów” Bank Pocztowy premiuje Klientów, którzy w czasie jej trwania otworzą konto osobiste z kartą debetową z logo Poczty Polskiej, Wirtualną lub Biometryczną, którą zarejestrują w Programie Mastercard Bezcenne® Chwile, a następnie spełnią wskazane w Regulaminie warunki promocji. Bardzo łatwe do spełnienia warunki (w tym min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą i wpływ min. 1000 zł na konto) sprawiają, że uzyskanie nagród jest dla Klientów bardzo realne.
Od lutego do końca kwietnia 2024 r. na nowych Posiadaczy konta z kartą czeka aż 12 000 nagród w Programie Bezcenne Chwile, po 8 000 punktów każda (odpowiednik 100 zł). Wyczerpanie puli nagród może spowodować wcześniejsze zakończenie promocji. Nagrodzony Klient sam decyduje, na co przeznaczy otrzymane punkty – w katalogu nagród do wyboru są m.in. vouchery do wybranych sklepów, na paliwo z CircleK, czy bilety do kina.
– W ramach promocji, zapraszamy do sprawdzenia naszych produktów, które zaspokajają wszystkie potrzeby związane z codziennymi finansami – wygodne konto z aplikacją mobilną, płatnościami mobilnymi i Blikiem oraz szeroką siecią bezpłatnych bankomatów. Obecnie szczególnie dumni jesteśmy z naszej oferty kart płatniczych, wśród których znajduje się nowość – wyjątkowa karta stworzona w 82% z materiału roślinnego, będąca głównym motywem kampanii reklamowej, towarzyszącej promocji. Niezmiennie, oferujemy także kartę wirtualną oraz jedyną na polskim rynku kartę biometryczną. Nagrody w promocji o łącznej wartości do 300 zł są zatem miłym dodatkiem i zachętą do rozpoczęcia współpracy z Bankiem Pocztowym – komentuje Joanna Moskalik, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Akcja „Bezcenne 24 tysiące punktów” będzie wspierana również kampanią reklamową w internecie oraz reklamą typu outdoor w komunikacji miejskiej w miejscowościach, w których zlokalizowane są placówki Banku Pocztowego. W mniejszych miejscowościach już od 1 lutego pojawią się miniboardy.
Oferta promocyjna Banku Pocztowego potrwa do 30 kwietnia 2024 r. lub do wyczerpania puli nagród.