piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

    Zobacz również

    Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu. Wybierając e-fakturę mają pewność, że otrzymają ją natychmiast po jej wystawieniu, dzięki czemu mogą lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagają też chronić środowisko. Orange Polska od lat zachęca swoich klientów do korzystania z wygodnego, praktycznego i ekologicznego rozwiązania jakim jest e-faktura, m.in. na

    - Reklama -

    specjalnym profilu na Facebook’u  www.facebook.com/zyskajzefaktura.

    Decydując się na e-fakturę w Orange Polska klienci zyskują dodatkowe korzyści, np.: niższą opłatę aktywacyjną przy zakupie Neostrady i FunPack-a. Z kolei klienci usług mobilnych Orange mogą wziąć udział w konkursie pod nazwą „Tak się składa, że faktura się opłaca” i otrzymać rabat w wysokości 50 złotych na abonament na pierwszej e-fakturze. Korzystanie z e-faktury jest też premiowane punktami PAYBACK – klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK, a klienci usług stacjonarnych otrzymają dodatkowe 50 punktów za utrzymanie e-faktury.

    Orange Polska działa też aktywnie na rzecz upowszechniania e-faktury w Polsce, m.in.  w ramach  koalicji „Wybieram e-fakturę”, której koordynatorem jest PKPP Lewiatan, a patronat nad nią sprawują  Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska. Firma  uczestniczy też w pracach  Polskiego Krajowego Forum Elektronicznego Fakturowania, działającego pod patronatem Ministerstw Gospodarki i Finansów.  Ich celem jest wypracowanie rekomendacji zmian niezbędnych do wdrożenia Europejskiej Agendy Cyfrowej. Zakłada ona, że  w 2020 r. e-faktury mają być dominującą metodą fakturowania w Unii Europejskiej.

    Faktura elektroniczna, którą otrzymują klienci Orange Polska ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Klient otrzymuje ją mailem bezpośrednio na swoją skrzynkę lub na konto na portalu orange.pl. E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

    Płatność za e-fakturę można wygodnie uregulować, np. za pomocą przelewu internetowego lub Polecenia Zapłaty, a także przy użyciu telefonu komórkowego – skanując aparatem w telefonie zamieszczony na e-fakturze fotokod.  Klienci usług stacjonarnych Orange Polska mogą ponadto korzystać z usługi Płatność Elektroniczna, która pozwala na dokonanie wpłaty praktycznie „jednym kliknięciem” – link zamieszczony na fakturze kieruje do specjalnej strony internetowej z płatnościami.

    E-fakturę można zamówić m.in. poprzez formularz elektroniczny na stronie internetowej operatora Orange, SMS-em lub w każdym salonie Orange np. podczas podpisywania umowy lub aneksu.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Orange zamienia 3G na LTE. Poznajcie plany na pierwsze półrocze 2025

    Kontynuujemy proces modernizacji sieci mobilnej i sukcesywnie zamieniamy technologię 3G na LTE na kolejnych obszarach kraju. W pierwszym półroczu...