czwartek, 10 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    2 miliony klientów Play

    Zobacz również

    23 grudnia 2008 roku PLAY zrealizował swój plan pozyskania do końca roku drugiego miliona klientów. 2 mln klientów operatora to w 35% klienci abonamentowi i w 65% klienci korzystający z oferty PLAY na kartę. Jednym z największych sukcesów PLAY w ubiegłym roku było wprowadzenia w lipcu 2008 roku najtańszej na rynku oferty bezprzewodowego dostępu do Internetu – PLAY Online.

    - Reklama -

    Prognozy operatora zakładały pozyskanie najpierw 20 tys. klientów, następnie 50 tys. Ostatecznie ofertę szybkiego Internetu mobilnego w PLAY wybrało prawie 80 tys. klientów.

    W grudniu przychody operatora wyniosły 90 mln PLN. Operator powiększył w ciągu roku swoje przychody o 343%  w porównaniu z rokiem ubiegłym do poziomu 841 milionów PLN.

    PLAY utrzymuje pozycję lidera w zakresie procesu przenoszenia numerów. W grudniu 2008 wniosek o przeniesie numeru do PLAY z innych sieci komórkowych złożyło ponad 7 tys. klientów.

    W ciągu roku 2008 PLAY powiększył liczbę salonów sprzedaży z 450 na 620.

    PLAY najbardziej dynamicznie budującym swoją sieć operatorem infrastrukturalnym w Polsce. Obecnie 2100 działających nadajników PLAY zapewnia własny zasięg dla 50% populacji. W ten sposób operator rok wcześniej zrealizował już wymagania koncesyjne. Plan na rok 2009 to pokrycie własnym zasięgiem UMTS 2100, UMT 900, GSM 900 do 75% populacji między innymi dzięki budowie kolejnych 1500 nadajników 900 MHz.

    Tanie rozmowy, tanie SMSy, tani Internet – nasza oferta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie szukających oszczędności klientów – komentuje obecną ofertę PLAY Prezes Zarządu Chris Bannister – Podczas globalnego kryzysu ekonomicznego większość firm ogranicza inwestycje – my wręcz przeciwnie. Zwiększymy je w 2009 roku – dodaje w kontekście planów operatora na rok 2009.

    Należy również zwrócić uwagę na analizowane obecnie zmiany w akcjonariacie operatora związane z podwyższeniem kapitału. W ich wyniku dokapitalizowania P4 zwiększyłyby swój udział nawet do poziomu 50,3%.

    W 2009 roku PLAY ma plan pozyskać kolejny milion klientów i zwiększyć przychody do poziomu 1,3 B PLN. Zgodnie z biznes planem P4 ma osiągnąć pozytywny wskaźnik EBITDA w 2010 roku. Dotychczas PLAY zainwestował w Polsce 650 milionów Euro. Planuje kolejne inwestycje na poziomie 400 milionów Euro.

    ŹródłoPlay

    3 KOMENTARZE

    3 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments

    re: mało
    no wiadomo, plus jest gigantem na naszym rynku, ja też do niego należe i przyznam się że jakoś nie mam zaufania do tych nowopowstałych sieci. A umowa minutowa jest fajna, zbliża do nowych promocji i wcześniej ma się nowy telefonik, czego chciec więcej ??

    play vs plus
    2 mln klientów. chwali się. play się stara i ma za sobą ludzi, którzy pójdą za nim, bo potrzebują czegoś nowego. jednak faktycznie zgodzę się, że plus trochę lepiej sobie radzi. na oferty play reaguje bardzo szybko, tak jak w przypadku "twojego profilu" chociażby, no i ma kilka ofert, których play póki co nie wprowadził, jak np. wspomniana umowa minutowa.

    mało
    łee tam, czym są te 2 miliony w play do 14,5 miliona użytkowników Plusa 😀 wśród nich jestem i ja 🙂 a już niedługo będę jeszcze bardziej zadowolony, bo przedłużę sobie umowę i skorzystam z nowej umowy minutowej, czas mojej umowy będzie teraz zależny tylko od tego jak szybko wykorzystam zadeklarowane minuty, zobaczcie na stronce http://plus.pl/oferta_ind ywidualna/plus_abonament/ promocje/dla_nowych_klien tow/umowa_minutowa/ bo to na prawdę interesujące

    - Reklama -

    Najnowsze

    T-Mobile Polska S.A. uzyskała dotację z Unii Europejskiej

    T-Mobile Polska S.A. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Opracowanie innowacyjnego samouczącego systemu monitorowania stanu sieci telekomunikacyjnych umożliwiającego...