Firma NAVITEL, dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej informuje o sprzedaży 2 milionów urządzeń w państwach Europy Środkowo-Wschodniej. Na przestrzeni ubiegłych 12 miesięcy znalazło się na pokładach aut kierowców kolejne pół miliona produktów producenta. Analizując sprzedaż w ostatnich latach, Navitel zachowuje stabilną pozycję i pozostaje wśród liderów najchętniej kupowanych urządzeń w swojej kategorii.
– Pandemia. Z pewnością wszyscy znamy to słowo i słyszymy je codziennie już od ponad roku. Nie kojarzy się ono z niczym dobrym, a raczej z zakażeniami, kwarantanną, lockdownem, upadkami biznesów w wielu branżach… Firma Navitel oczywiście również odczuła skutki panującej sytuacji. Konieczne było wdrożenie działań mających na celu dostosowanie się do wymogów, starając się jednocześnie zachować sprzedaż na jak najlepszym poziomie. Czy nam się to udało? Myślę, że liczby mówią same za siebie. W kwietniu 2021 roku odnotowaliśmy, że nasze urządzenia sprzedały się w liczbie dwóch milionów sztuk. Biorąc pod uwagę trudną sytuację na rynku, brak komponentów, ciągle panujące obostrzenia – Navitel poradził sobie na 5+. Czy mogłoby być lepiej? Oczywiście, że tak. Cały czas pracujemy nad nowymi projektami, planujemy wprowadzenie produktów na kolejne rynki i mamy nadzieję, że niedługo będziemy mogli zaprezentować efekty naszych działań– mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.