GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

PZU oferuje ubezpieczenia na allegro.pl

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-04-16 15:18 - czytano: 461 razy - dodaj komentarz
PZU oferuje ubezpieczenia na allegro.pl Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii czy uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu. Nowe ubezpieczenie na razie dotyczy sprzętów RTV i AGD. Sam jego zakup jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać jeden z wariantów polisy PZU. I to wszystko w ramach jednej transakcji.
REKLAMA
–  Podczas styczniowej prezentacji zaktualizowanej strategii PZU ogłosiliśmy nawiązanie współpracy z Allegro. Na początku kwietnia ubezpieczyliśmy pierwszych klientów za pośrednictwem największej platformy handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wkrótce przedstawimy kolejne rozwiązania w ramach naszego partnerstwa. – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.

–  Postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o dodatkową ochronę w postaci ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD. To produkty, które najchętniej obejmowane są dodatkową ochroną przez konsumentów. Planujemy stopniowo rozszerzać usługę zakupu ubezpieczenia o kolejne kategorie. – mówi Maciej Biniek, dyrektor Allegro Finanse. – Usługę realizujemy wspólnie z naszym partnerem, firmą PZU, która na tym polu ma ogromne doświadczenie i pozwala zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania z zakresu ubezpieczeń – dodaje.

Cały proces jest prosty i wygodny. Kupując sprzęt na Allegro - np. pralkę - w ofercie pojawi się opcja dokupienia ubezpieczenia. W usługach dodatkowych pokażą się dostępne warianty ubezpieczenia dla wskazanego przedmiotu oraz opis warunków usługi. Kolejnym etapem jest wybór metody dostawy. Teraz wystarczy sfinalizować transakcję: zapłacić za przedmiot i ubezpieczenie. Sprzedający otrzyma pieniądze i informację o zakupie, natomiast dane o ubezpieczeniu dostanie wyłącznie klient i PZU. Po zakupie, ubezpieczyciel prześle e-mail z polisą.

W razie odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot wartości transakcji zawartej ze sprzedającym. W celu rezygnacji z ubezpieczenia, klient powinien skontaktować się z ubezpieczycielem. Pytania o szczegóły dotyczące polisy można zadawać dzwoniąc na infolinię PZU, uruchomioną specjalnie dla klientów Allegro - 801 402 204. Infolinia czynna jest w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00, zaś zgłoszenie szkody możliwe jest 24/7.

Źródło: PZU
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: