czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia Paperless – zarządzanie wiedzą w erze cyfrowej rewolucji

    Zobacz również

    Netia wprowadza na rynek kompleksowe rozwiązanie informatyczne, które wspiera optymalizację procesów biznesowych i obieg dokumentów w organizacjach w erze cyfrowej rewolucji. Netia Paperless sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zarządzający stawiają sobie za cel wysoką sprawność operacyjna, szybką i profesjonalna obsługę klienta, a także bezpieczeństwo informacji firmowych.

    - Reklama -

    – Netia Paperless to kompleksowa rozwiązanie, służące do zarządzania wiedzą, w tym obiegu dokumentów, obrazowania i usprawniania procesów biznesowych, które bardzo istotnie przekładają się na wzrost efektywności i obniżenie kosztów. Szybka obsługa zamówień i realizacja zadań są możliwe dzięki automatyzacji czynności, wbudowanemu silnikowi Workflow oraz integracji z systemami IT – powiedział Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii.

    – Średniej wielkości firma, zatrudniająca ok. 200 pracowników, która procesuje ok. 1500 faktur kosztowych w miesiącu, korzystając z nowego rozwiązania Netii może zaoszczędzić nawet 70 proc. czasu, jaki przeznacza na te czynności. – dodał Krzysztof Jaworski.

    Istotną korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązania Netia Paperless jest bezpieczeństwo informacji firmowych. Poprawa w tym obszarze następuje w wyniku centralizacji danych i dokumentów, rejestracji każdej czynności w systemie oraz rozbudowanemu systemowi uprawnień. System pomaga w obsłudze korespondencji dowolnego rodzaju (papierowej, jak, mailowej, itp.), umożliwiając jej błyskawiczną rejestrację i przekazanie do właściwych odbiorców. Rozwiązanie zadba też, aby każdy z odbiorców obsłużył swoje pisma na czas.

    Najważniejsze funkcjonalności rozwiązania Netia Paperless to:

    • baza procesów biznesowych – każdy z nich posiada zdefiniowane kroki procesowe, formularze danych i raporty;
    • graficzny model procesów i formularzy – umożliwiający łatwe modelowanie dowolnych procesów biznesowych za pomocą „drag & drop” („chwyć i puść”);
    • moduł kancelaryjny (aplikacja) – szczególnie istotna w przypadku organizacji przyjmujących i wysyłających duże ilości różnorodnej korespondencji, która musi być obsłużona w ściśle określonym czasie. Kancelaria umożliwia zautomatyzowaną rejestrację przesyłek i pism oraz ich elektroniczne oraz fizyczne przekazywanie do odbiorców. Aplikacja pomaga też w obsłudze korespondencji wychodzącej z firmy (m.in. w obsłudze zleceń druku i wysyłek do odbiorców);
    • skanowanie i automatyczne rozpoznanie dokumentów (OCR) – możliwa integracja z większością skanerów dostępnych na rynku;
    • system alertów i przypomnień – automatyczne (e-mail lub sms) powiadomienia o przydzielonych zadaniach, oczekujących dokumentach, czy upływającym terminie obsłużenia sprawy;
    • silnik workflow – zapewniający automatyczne przekazanie spraw między użytkownikami wg zmodelowanych reguł;
    • moduł zastępstw – określanie uprawnień zastępstw w celu minimalizacji ew. przestojów w procesach;
    • elektroniczne podpisywanie dokumentów – możliwość podpisania ich za pomocą technologii rejestracji danych biometrycznych podpisu;
    • elektroniczne archiwum dokumentów – umożliwiające tworzenie dowolnej liczby archiwów;
    • portal klienta i pracownika – możliwość udostępnienia klientom dedykowanego portalu w formie strony internetowej, gdzie będą mogli sprawdzić status spraw czy uruchomić wybrany proces (np. reklamacji).
    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS Radium 350D to pierwszy mikrofon dynamiczny w rodzinie Genesis

    Poznajcie nowy mikrofon dynamiczny - pierwszy w naszej ofercie - dzięki któremu profesjonalne brzmienie jest dostępne dla każdego. GENESIS...