piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T‑Mobile uruchamia komercyjne usługi światłowodowe dla pierwszego klienta

    Zobacz również

    T‑Mobile konsekwentnie realizuje strategię przejścia od operatora mobilnego do operatora zintegrowanego. W jej ramach, uruchomił właśnie usługę światłowodowego dostępu do internetu dla pierwszego komercyjnego klienta, którym została Fundacja „Dr Clown”. W ostatnią fazę weszły przygotowania T‑Mobile do zaoferowania usług konwergentnych dla klientów indywidualnych.

    - Reklama -

    Zwieńczenie intensywnych prac projektowych miało miejsce w ubiegły piątek, 14 grudnia 2018. Pierwszym klientem światłowodowego dostępu do internetu została – współpracująca z T‑Mobile – Fundacja „Dr Clown”.

    – Wiarygodność jest kapitałem nie do przecenienia dla każdej firmy, a zwłaszcza takiej jak telekom – strategicznej dla gospodarki, służącej milionom klientów. Niezmiernie mnie cieszy, jako Prezesa T‑Mobile, że kolejny raz dotrzymujemy słowa i wywiązujemy się z danych obietnic.– powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.

    Nasz pierwszy klient – Fundacja „Dr Clown”, będzie dla nas symboliczny nie tylko z samego faktu bycia pierwszym. Stanowi bowiem także modelowy przykład zastosowania naszej filozofii – ważne jest nie tylko, co oferujesz, ale także jak to robisz. Dzięki staraniom naszych specjalistów Fundacja będzie mogła od teraz w realizacji swoich zadań korzystać z najnowszych technologii – dodaje Maierhofer.

    Dostęp do stabilnej, szybkiej sieci jest dla każdej organizacji szalenie ważny. Dla nas także: współpracujemy z siatką wolontariuszy i instytucji w całym kraju, organizujemy webinaria i telekonferencje. Jakość usług z których do tej pory korzystaliśmy, nie w pełni zaspokajała nasze potrzeby. Choć – jak się okazało – pozostawaliśmy  w zasięgu infrastruktury światłowodowej – mówi Członek Zarządu Fundacji „Dr Clown”, Agata Bednarek. – Dopiero przy okazji planowania wspólnych działań nasi przyjaciele z T‑Mobile podchwycili temat i proaktywnie się nim zaopiekowali.

    W ramach zawiązanej współpracy partnerskiej, Fundacja będzie korzystała z usług światłowodowych za symboliczną złotówkę.

    Choć Fundacja jest pierwszym komercyjnym klientem, to T‑Mobile już od miesięcy testuje kolejne procesy w ramach tzw. Friendly User Tests, w których uczestniczy niemal setka pracowników telekomu. Na początku przyszłego roku Operator uruchomi ofertę pracowniczą na docelowo skonfigurowanych promocjach a następnie ruszy ze sprzedażą ofert kierowanych do szerokiego rynku.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...