GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj

Rusza doroczna wyprzedaż urządzeń w T-Mobile (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-12-27 15:15 - czytano: 692 razy - dodaj komentarz
Rusza doroczna wyprzedaż urządzeń w T-Mobile (wideo)Od jutra, 28 grudnia, rusza w T‑Mobile noworoczna Hot Wyprzedaż urządzeń: smartfony, tablety i laptopy. Wśród propozycji znajdują się np.: Huawei Mate 20 lite w cenie niższej o 400 zł, Samsung Galaxy A6+, w cenie niższej o 300 zł, czy laptop Lenovo Yoga 520-14 z mobilnym routerem WiFi LTE w cenie niższej o blisko 500 zł, oraz Huawei P20 w cenie na start niższej o 500 zł w ofercie dla firm.
REKLAMA
Koniec roku to zwykle czas, w którym przygotowujemy noworoczne postanowienia, uwalniamy się od starych i niepotrzebnych przyzwyczajeń, by nowy rok rozpocząć z czystą kartą. To zatem dobra okazja, by pomyśleć o wymianie być może już zużytego sprzętu elektronicznego. A okazja do tego jest nie lada, ponieważ, jak zwykle o tej porze roku, T‑Mobile przygotował dla klientów świąteczno - noworoczne przeceny na wiele popularnych urządzeń.

Klienci rynku prywatnego mogą wybierać spośród kilkunastu smartfonów, przecenionych nawet o blisko 900 zł. Bazą ofertową jest T‑Mobile – Bez Limitu, obejmująca nielimitowane połączenia głosowe, oraz wiadomości SMS i MMS oraz Internet bez limitu danych.

Umowy zawierane są na 24 miesiące, z oferty mogą skorzystać nowi i przedłużający umowę klienci.

Także dla w ofercie MIX przygotowane zostały dwie propozycje:

  • Huawei Y5 2018 za 1 zł w MIX 30 (przecena ze 199 zł)
  • Huawei Y6 2018 za 1 zł w MIX 40 (przecena ze 199 zł)
W ofercie z Internetem zostały przygotowane 4 propozycje:
  • Laptop Lenovo Yoga 520-14 i mobilny router WiFi LTE (Alcatel Link Zone) – zestaw za 1 zł(z 499 zł) w abonamencie miesięcznym w wysokości 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
  • Laptop gamingowy ASUS ROG Strix GL503VD w zestawie z gamingową myszą i stacjonarnym routerem WiFi CA LTE dostępny będzie za 99 (poprzednio 449 zł) w abonamencie w wysokości 209,99 zł/mies. w ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
  • Lenovo TAB 4 10 – tablet za 9 zł (wcześniej 49 zł) w ofercie z limitem 50GB i abonamencie w wysokości 59,99 zł/mies. (umowa na 24 mies.) lub za 39 zł (wcześniej 149 zł) w ofercie z limitem 30GB i abonamencie 39,99 zł/mies. (Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.)
  • Samsung Galaxy TAB S3 – który przeceniony został w każdej taryfie, nawet o 800 zł. Szczególnie wart polecenia jest tu zestaw za 1 zł w abonamencie 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
Specjalna oferta została przygotowana także dla klientów biznesowych. W jej ramach cena na start smartfonu Huawei P20 64 GB jest niższa aż o 500 zł z VAT (przecena z 599 zł do 99 zł z VAT).

Do telefonu w promocyjnej cenie można dobrać dowolną ofertę MagentaBIZNES np. nielimitowany Internet dla wszystkich w firmie, a ponadto rozmowy, SMSy i MMSy i dodatkowo 100 minut do UE już za 60 zł netto/miesięcznie. Klienci mogą też wybrać ofertę za 40 zł netto/miesięcznie z pakietem Internetu 10 GB i dodatkowymi 30 GB przez pierwsze trzy miesiące.

Ofertę wyprzedażową T‑Mobile będzie promował w szerokiej kampanii reklamowej Hot Wyprzedaż, która ruszy także jutro, 28 grudnia. Przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne prezentujące główne zalety promowanych smartfonów.

Jak zwykle filmy reklamowe prezentujemy przedpremierowo poniżej:




Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach TV, radiu, na nośnikach OOH (citylightach) i internecie.

Przygotował ją Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: