piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa kampania KAYAK odkrywa świat muzycznych podróży (wideo)

    Zobacz również

    W swojej najnowszej kampanii wyszukiwarka KAYAK odkrywa ekscytujący świat muzycznych podróży. KAYAK wybrał się do Japonii wraz z londyńskimi DJ-kami i producentkami Eli & Fur, towarzysząc im przy tworzeniu muzyki inspirowanej dźwiękami spotykanymi i nagranymi podczas podróży po kraju. Duo Eli & Fur znalazło inspiracje w dźwiękach instrumentów shamisen używanych przez gejsze, rytmie wygrywanym przez bębniarzy taiko, a nawet… dźwięku siorbania podczas jedzenia ramenu.

    - Reklama -

    Odwiedzone przez nich miejsca to świątynia Fushimi Inari-taisha w Kioto, tokijska dzielnica Shibuya czy onsen w mieście Niigata.

    Tak najnowszą kampanię opisuje Stefan Petzinger, SVP i Dyrektor Marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: – Kochamy podróżowanie i chcemy, aby inni również przywozili z podróży jak najlepsze wspomnienia. KAYAK pomaga swoim użytkownikom w podejmowaniu pewnych decyzji dotyczących podróży, tak aby dobrze się czuli, odkrywając dowolny zakątek globu. Kiedy wiesz, że podejmujesz najlepsze możliwe decyzje, możesz po prostu cieszyć się wyjazdem.

    Następnie dodaje: – Dla tak kreatywnych osób jak Eli & Fur podróżowanie i odkrywanie nowych miejsc jest kluczowym źródłem inspiracji do twórczej pracy. Ich muzyka jest niesamowita i byliśmy fanami tego duo już od pewnego czasu, dlatego świetnie nam się pracowało nad najnowszą kampanią oraz muzyką tworzoną podczas wspólnej podróży. Obecnie wielu podróżujących stara się uchwycić każdy moment wyprawy, tak aby zdjęcia dobrze wyglądały na Instagramie. W ten sposób łatwo zapomnieć, że podróżowanie może być stymulujące także dla innych zmysłów – i właśnie to chcieliśmy pokazać. Dźwięki to część ekscytacji związanej z odwiedzaniem nowego, nieznanego miejsca. W naszej ostatniej kampanii chcieliśmy przedstawić energię i emocje, które towarzyszą takim przygodom.

    Najnowsze reklamy TV są czwartą odsłoną kampanii KAYAK Travel Pros, w której do tej pory udział wzięli: legenda snowboardu Jeremy Jones, współpracujący z National Geographic fotograf Matthias Klum oraz szef kuchni i właścicielka kawiarni Lauren Johns. Reklamy pojawią się w Polsce, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.

    Realizacja kampanii:

    • Agencja: Produkcja wewnętrzna KAYAK
    • Autorzy: Jen Barger, Tom Chancellor
    • Dyrektor artystyczny: Jen Barger
    • Dyrektor kreatywny: Doug Perkul
    • Animacja: Eric Linn
    • Reżyser: Doug Perkul
    • Zdjęcia: Tobias Kaufmann
    • Montaż: Dylan Haigh
    • Dyrektor produkcji: Tracey Gudwin
    • Producent: Alicia Kowol
    • Muzyka: Eli & Fur
    • Wsparcie muzyczne: Butter Music
    • Mastering: Hesse Studios
    • Color Grading: Slaughterhouse, Benedikt Hugendubel
    • Brand Manager: James Barker
    • SVP Marketingu na Europę: Stefan Petzinger
    • Produkcja w Japonii: Virgin Earth
    Źródłokayak.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...