czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC Polska kontynuuje wzrost bazy klientów i rozwój biznesu

    Zobacz również

    Oferta superszybkiego internetu opartego na światłowodzie i jeszcze bogatszej telewizji cyfrowej wraz z najwyższej jakości obsługą, przełożyły się na wzrost liczby klientów UPC Polska w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych. To znaczące przyśpieszenie wzrostu w porównaniu z I kwartałem 2018, dzięki odwróceniu negatywnego trendu i wzrostowi bazy klientów oraz pięciokrotnie wyższemu przyrostowi liczby usług cyfrowych.

    - Reklama -

    Najważniejsze wydarzenia w I kwartale 2019 r.:
    Dalszy wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych – liczba subskrypcji cyfrowych wyniosła 3 092 000, co stanowi wzrost o 102 400 rok do roku, a także ponad pięciokrotny wzrost w odniesieniu do I kwartału 2018, w którym wyniósł on 7 200;

    • Liczba klientów wzrosła o 30 200 rok do roku do 1 462 800,
    • Stały wzrost prędkości internetu dla klientów UPC, ze średnią prędkością przekraczającą 215 Mb/s, co oznacza przyśpieszenie ze 180 Mb/s na koniec roku 2018
    • Wzbogacenie oferty telewizyjnej rozrywki dzięki ulepszonym i nowym pakietom Horizon Go z kanałami sportowymi
    • Potwierdzenie najwyższego poziomu satysfakcji klientów oraz przyznanie wyróżnienia UPC Gwiazda Jakości Obsługi 2019
    • Dwucyfrowy wzrost liczby nowych klientów B2B
    • Kontynuacja inwestycji w rozbudowę sieci gigabitowej – 15 600 nowych gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC Polska, docierającej już do blisko 3,5 mln mieszkań

    Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat, potwierdzając, że wielomilionowe inwestycje w rozwój oferty internetowej i telewizyjnej oraz jakości obsługi przynoszą pozytywne rezultaty. Dzięki temu, powiększyliśmy bazę klientów oraz liczbę subskrypcji cyfrowych usług, potwierdzając pozycję lidera pod względem oferowanej klientom jakości oferty. Potwierdza to słuszność naszej strategii, kładącej nacisk na skuteczną aktywność komercyjną. Zespół UPC Polska koncentruje się teraz na dalszym rozwoju zasięgu naszych usług, wzbogacaniu zakresu oferty i produktów, a także zapewnieniu naszym klientom jak najlepszej obsługi, potwierdzając pozycję najbardziej polecanego operatora na rynku.

    Na koniec I kwartału 2019 r. 1 462 800 klientów UPC Polska korzystało z 3 092 000 RGU.

    Najlepsza oferta internetu i telewizji zwiększyła bazę klientów

    W pierwszym kwartale 2019 r., UPC kontynuowało unikatowy na rynku program przyśpieszania prędkości internetu opartego na światłowodach, podnosząc średnią prędkość oferowaną klientom do prawie 215 Mb/s ze 180 Mb/s na koniec 2018 roku. Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do 1 192 300, co oznacza 17 100 więcej w porównaniu z poprzednim kwartałem i 47 100 więcej niż rok wcześniej. W rezultacie liczba użytkowników Connect Box prawie przekroczyła 640 000 (47 proc. bazy internetowej), co oznacza 180 000 więcej w porównaniu z poprzednim rokiem.

    UPC wzbogaciło też ofertę telewizyjnej rozrywki, wprowadzając nowe pakiety internetowe – Polsat Sport Premium Go i Premium Eleven Sports Go. Ponadto, UPC rozszerzyło liczbę kanałów cyfrowych dostępnych w podstawowym niekodowanym pakiecie Start TV do 34 kanałów, z których 23 są dostępne w jakości HD. Łącznie oferta telewizyjna składała się z 191 kanałów, w tym 136 HD. W efekcie, na koniec pierwszego kwartału 2019 r. liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wyniosła 1 053 800, czyli 27 100 więcej niż w poprzednim roku i 11 100 więcej kwartał do kwartału. Liczba abonentów platformy Horizon wzrosła o prawie 150 000 rok do roku i przekroczyła 675 000 klientów, co stanowi 62% bazy klientów telewizji cyfrowej.

    Znaczący dwucyfrowy wzrost SOHO

    UPC Biznes odświeżyło swoją ofertę, aby umocnić pozycję wśród małych firm z sektora SOHO. Nowa oferta obejmuje usługi internetowe o prędkości 200 Mb/s i 300 Mb/s i została przygotowana z myślą o tych firmach, którzy cenią wysoką jakość usług i obsługę, ale nie potrzebują zaawansowanych usług dodatkowych. Działania sprzedażowe, wspierane od 21 lutego kampanią radiową i internetową, zaowocowały kilkudziesięcioprocentowym wzrostem liczby nowych klientów w pierwszym kwartale 2019 roku w porównaniu z poprzednim kwartałem.

    Potwierdzenie najwyższego poziomu satysfakcji klienta

    Stały wzrost jakości obsługi klientów został doceniony przez konsumentów i nagrodzony trzecią z rzędu Gwiazdą Jakości Obsługi przyznawaną firmom w Polsce, które stosują najwyższe w swojej klasie standardy.

    Trwały rozwój sieci gigabitowej UPC
    W I kwartale UPC powiększyło zasięg gigabitowej sieci opartej na światłowodach o 15 600 nowych domostw, docierając obecnie do blisko 3,5 miliona gospodarstw domowych, przynosząc klientom wyjątkową rozrywkę i bezproblemową łączność, a także udział w rozwoju polskiej gospodarki.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG oferuje niezwykłe doświadczenie stylu życia we współpracy z Moooi na Milan Design Week

    LG Electronics, we współpracy z holenderską marką lifestyle’ową premium Moooi, prezentuje wystawę „A Life Extraordinary” na Milan Design Week...