GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Netia Contact Center – rewolucja w obsłudze klientów

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2019-05-08 15:46 - czytano: 140 razy - dodaj komentarz
Netia Contact Center – rewolucja w obsłudze klientówNetia Contact Center to pierwsza w Polsce usługa, która integruje w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientami oraz wspiera zarządzanie relacjami w klientami (CRM), połączona z nielimitowanymi wychodzącymi połączeniami telefonicznymi. Usługa świadczona jest w modelu CCaaS (Contact Center as a Service). Jej wdrożenie jest szybkie i nie pociąga za sobą nakładów inwestycyjnych. Netia poszerzyła swoją ofertę rozwiązań ICT z gamy NetiaNext o kolejną usługę,
REKLAMA
opracowaną z myślą o wsparciu efektywności sprzedaży i obsługi klientów przez firmy z sektora MŚP.

Netia Contact Center to prosta we wdrożeniu i obsłudze aplikacja do komunikacji z klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny, który w jednym widżecie integruje wszystkie popularne kanały komunikacji: stacjonarne i komórkowe połączenia głosowe, WEBRTC; SMS; czat, czat z fanpage FB (Messenger), e-mail. To również nielimitowane połączenia wychodzące na numery stacjonarne i komórkowe oraz aplikacja z przestrzenią dyskową do zapisu historii wszelkich interakcji z klientami.

Netia Contact Center, to odpowiedź na wymagania współczesnych konsumentów, którzy oczekują błyskawicznej i sprawnej obsługi niezależnie od kanału komunikacji. Trudno znaleźć lepsze narzędzie do szybkiego uzyskania przewagi nad konkurencją, dzięki zintegrowanej komunikacji z klientami. Co istotne, naszą usługę można wdrożyć błyskawicznie i to już od jednego stanowiska, bez ponoszenia praktycznie żadnych nakładów inwestycyjnych – zapewnia Bożena Będkowska, Kierownik Produktu B2B w Netii.

Aplikacja Netia Contact Center, która jest integralną częścią usługi, zapewnia również mechanizmy do zarządzania zadaniami z wykorzystaniem bazy kontaktów, historii kontaktów i treści połączeń z każdego kanału komunikacji (np. zadanie z załączoną rozmową, polega na przesłaniu w zadaniu rozmowy z klientem jako opisu zadania do wykonania) i wiele innych dodatkowych funkcji.

Usługa Netia Contact Center powstała we współpracy z doświadczonym dostawcą tego typu systemów, polską firmą technologiczną Unified Factory, która dostarcza rozwiązania do automatyzacji procesów obsługi klienta do 21 krajów na całym świecie.
Źródło: Netia
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Znajdź nas na Facebook'u
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: