czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung: Prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać

    Zobacz również

    #BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

    - Reklama -

    Punktem wyjścia dla kampanii #BędzieCoWspominać jest podejście do zdjęć jako cennych nośników wspomnień. To unikalna perspektywa autora zdjęcia nadaje fotografii emocjonalny ładunek i sprawia, że chcemy wracać pamięcią do uwiecznionej chwili. Rolą firmy Samsung jest wspieranie użytkowników w utrwalaniu wspomnień w jak najlepszej jakości, co pozwoli wracać do nich i przeżywać je ponownie.

    Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat – powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

    Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

    Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:

    • Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii słynąca z nietuzinkowego poczucia humoru.
    • Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem.
    • Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu Top Model.
    • Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

    Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...