W tegorocznych zbiórkach i aukcjach organizowanych online i obsługiwanych przez PayU zebrano już łącznie 8 679 068 mln zł. Natomiast kwota zadeklarowana, obejmująca także aukcje tworzone wspólnie z serwisem Allegro to już 13 236 404 zł. Coraz więcej Polaków decyduje się wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy online. Dzięki zaangażowaniu internautów do godz. 23:59 14 stycznia zebrano 8 679 068 mln zł, co stanowi ponad 1/10 wszystkich dotychczas przekazanych środków.
O bezpieczeństwo wszystkich transakcji niezmiennie od 16 lat dba największy krajowy operator płatności internetowych – PayU. Internauci wspierali WOŚP m.in. w serwisie Onet.pl, poprzez zbiórki Wirtualne Serce Wspieram.to, Siepomaga, Światełko do Nieba na Zrzutka.pl zorganizowane przez MasterCard, a także w aplikacji mobilnej.
Polacy w dalszym ciągu mogą wspierać Fundację na stronie wpłacam.wosp.org.pl, a także na Facebooku. Wpłaty przekazane do końca stycznia wesprą cel 26. Finału WOSP.
– Ogromne wsparcie internautów dla WOŚP to ciekawy znak naszych czasów. Nosimy w portfelach coraz mniej gotówki i stajemy się coraz bardziej ucyfrowieni, a Polacy nauczyli się ufać płatnościom online także wtedy, gdy wspierają najważniejsze wydarzenie charytatywne w roku. Cieszymy się, że grając od 16 lat z WOŚP mamy swój udział w budowaniu tego zaufania – mówi Joanna Pieńkowska – Olczak, Country Manager PayU w Polsce.
Środki wpłacone przez internautów w całości trafiają na konto Fundacji. PayU nie pobiera żadnej prowizji. Operator czuwa nad bezpieczeństwem wszystkich wpłat i zapewnia wygodny system wpłat za pomocą przelewów internetowych, kart, a także BLIKa. Fundusze zebrane w ramach tegorocznych zbiórek i aukcji umożliwią wyrównywanie szans w leczeniu noworodków.