wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile (wideo)

    Zobacz również

    Nie znalazłeś pod choinką wyczekiwanego podarunku? Nic straconego! Z T‑Mobile możesz sprawić sobie prezent, który jeszcze długo będzie wywoływał uśmiech na twojej twarzy. Właśnie rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile i towarzysząca jej kampania „Śmieszne ceny”. Dzięki promocji nabędziesz smartfony wiodących producentów i tablety z internetem mobilnym w bardzo korzystnych cenach.

    - Reklama -

    W ramach wyprzedaży dostępne są m.in. smartfony Samsung Galaxy A40 za 1 zł w abonamencie 79 zł miesięcznie i Huawei P30 lite za 1 zł w abonamencie 89 zł / mies. W każdej z powyższych ofert użytkownik otrzymuje nielimitowane usługi telekomunikacyjne, a także gigapaczkę internetu. Do zestawu z telefonem Huawei jest to 15 GB, natomiast w ofercie ze smartfonem Samsung dostaniemy aż 30 GB internetu.

    W promocyjnych ofertach abonamentowych znajdziemy też wiele innych modeli smartfonów przecenionych na złotówkę.

    Okazje cenowe są również dostępne w ofercie MIX. Już za złotówkę można kupić smartfon Nokia 5.1 Plus w zobowiązaniu miesięcznym za 50 zł. W promocji MIX 30 dostępna jest także Motorola Moto G7 Play.

    Atrakcyjne ceny tabletów
    Poświąteczna promocja to jednak nie tylko smartfony. W atrakcyjnych cenach T‑Mobile oferuje również zestawy zawierające usługę najszybszego w Polsce internetu mobilnego wraz z tabletami od czołowych producentów. Wśród nich znajduje się tablet Lenovo TAB E10, którego cena zostanie obniżona z 299 zł do 99 zł. Tablet Huawei MediaPad T5 10 z mocnym procesorem został przeceniony na 1 zł (z 99 zł). W ofercie z dostępem do sieci za 69 zł miesięcznie można kupić również lekki i wydajny laptop Acer Aspire 1 Z mobilnym routerem Alcatel Link Zone Cat7 – a to wszystko za symboliczną złotówkę.

    W ramach kampanii, której motywem są zabawnie zaprojektowane niskie ceny, zostały przygotowane dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne.

    Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie, nośnikach OOH, a także w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

    Promocja „Śmieszne ceny” potrwa do końca stycznia. Wszystkie produkty objęte nowymi cenami oraz szczegóły promocji można znaleźć na tej stronie.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...