GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj

Doładuj i hulaj w internecie z T‑Mobile – nowa promocja dla klientów T‑Mobile na kartę

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2020-01-31 14:34 - czytano: 761 razy - dodaj komentarz
Doładuj i hulaj w internecie z T‑Mobile – nowa promocja dla klientów T‑Mobile na kartęJuż w najbliższy wtorek, 4 lutego klienci korzystający z oferty T‑Mobile na kartę będą mogli cieszyć się z jeszcze większego pakietu internetu. Dzięki najnowszej promocji „GB za doładowanie” po zasileniu konta kwotą 25 zł lub więcej, klienci otrzymują w prezencie dodatkowe 10 GB internetu. I to za każdym razem, gdy zasilenie ma miejsce poprzez stronę internetową lub aplikację mobilną „Mój T‑Mobile”. Promocja trwa od 4 lutego do 31 marca 2020 r.
REKLAMA
Nie pozostaje nic innego, jak tylko doładować telefon i hulać swobodnie po internecie.

Kto z nas nie lubi korzystać z internetu bez obawy o zużyte gigabajty? Właśnie dlatego T‑Mobile przygotował dla swoich klientów na kartę atrakcyjną promocję. Zasady są proste – za doładowanie kwotą 25 zł lub więcej każdy otrzymuje aż dodatkowe 10 GB internetu w prezencie do wykorzystania w ciągu 30 dni. Z promocji można korzystać dowolną liczbę razy przy zasileniu konta w aplikacji „Mój T‑Mobile” lub na stronie www.doladowania.t-mobile.pl. Co ważne, bonus aktywuje się automatycznie, a klient jest informowany o tym poprzez wiadomość SMS.

Dodatkowo, nowi klienci T‑Mobile na kartę, których staż w naszej sieci nie przekracza 30 dni, promocyjną paczkę internetu mogą otrzymać już po pierwszym doładowaniu konta za 25 zł lub więcej w dowolnym kanale doładowań, np. w sklepach T‑Mobile, w kioskach, na stacjach benzynowych, czy przy doładowaniach w bankomacie.

Akcję promuje kampania reklamowa w telewizji i online. Nie zabraknie również ekspozycji, plakatów oraz ulotek w punktach sprzedaży T‑Mobile na kartę. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, zaś działania reklamowe w internecie agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: