czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    GigaConnect: 5 najlepszych pakietów z internetem

    Zobacz również

    W nowej kampanii reklamowej UPC Polska promuje pakiety internetu i cyfrowej rozrywki, a także usługi komórkowe dopasowane do różnorodnych potrzeb klientów. Pozwalają one na nieprzerwany dostęp do internetu bez limitu danych niezależnie od miejsca – dzięki GigaConnect. Ciesz się nieograniczonym dostępem do domowego internetu światłowodowego o prędkości nawet do 1 Gb/s. Poza domem możesz korzystać z internetu LTE w ramach usług komórkowych UPC.

    - Reklama -

    5 NAJELPSZYCH PAKIETÓW Z INTERNETEM I CYFROWĄ ROZRYWKĄ
    Wybierać można spośród 5 sprawdzonych pakietów z internetem i telewizją, które dają możliwość wyboru oferty zgodnej z indywidualnymi potrzebami. Już za 59,99 zł miesięcznie otrzymasz internet do 500 Mb/s z pakietem telewizyjnym Start TV. Najbardziej wymagającym klientom proponujemy rozwiązanie bez kompromisów – internet do 1 Gb/s obsługiwany przez nowoczesny modem GIGA Connect Box, do tego dekoder Horizon z funkcją nagrywania, najwyższy pakiet telewizyjny, funkcja Replay TV, platforma mobilna Horizon Go oraz pakiet premium HBO.

    USŁUGI KOMÓRKOWE TRZY MIESIĄCE ZA DARMO
    Ofertę uzupełnia atrakcyjna promocja na usługi komórkowe. Decydując się na pakiet usług stacjonarnych, przez pierwsze trzy miesiące Twój abonament komórkowy będzie darmowy. Promocja obejmuje wszystkie trzy dostępne w UPC pakiety z nielimitowanymi połączeniami, wiadomościami SMS i MMS oraz pakietami internetu w technologii LTE – nielimitowanym VIP z 40 GB w pełnej prędkości, Comfort z 20 GB i Smart z 10 GB. Do tego umowa bez okresu zobowiązania oraz możliwość zakupu jednego z sześciu smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S.

    NOWE ROZWIĄZANIA, NOWA KAMPANIA

    Ofertę bez limitów promuje nowa kampania reklamowa. Jej główny bohater – UPCeusz, czyli Ulubieniec Rodziny pokazuje, jak działa internet bez limitu danych niezależnie od miejsca – w domu, a także poza nim. Działania promocyjne obejmują reklamę 360 ATL – w tym nowe spoty telewizyjne i radiowe, a także materiały BTL – m.in. ulotki i plakaty. Tradycyjne działania marketingowe uzupełnione zostaną o aktywności w internecie i social mediach.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...