czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Startuje T-Mobile na kartę w zupełnie nowym wydaniu

    Zobacz również

    Trzy odświeżone warianty starterów dopasowane do różnych potrzeb klientów, płynna i zaawansowana technologicznie obsługa, a przede wszystkim konkurencyjna oferta – tak w skrócie prezentuje się nowa oferta „T-Mobile na kartę”, po którą klienci mogą sięgnąć już 13 października. Osoby stawiające na elastyczność i mobilność z pewnością docenią ofertę „Bez limitu L”, w której za 30 zł otrzymają 30 GB , usługę Supernet Video DVD oraz rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich bez limitu.

    - Reklama -

    Nowe czasy wymagają nowych narzędzi, dzięki którym możemy swobodnie i komfortowo poruszać się w zmieniającym się otoczeniu. Ostatnie miesiące sprawiły, że niezawodny dostęp do sieci, kontakt z bliskimi, którzy czasami muszą być daleko, jak i konsumpcja wirtualnej rozrywki weszły na zupełnie nowe poziomy. Jak odnaleźć się w tym nowym, cyfrowym i bardzo szybkim tempie życia? Wystarczy sięgnąć po nowy starter i ofertę „T-Mobile na kartę”, doładować konto i… GO! – można śmiało wyruszać w cyfrową przygodę.

    Dla każdego coś dobrego
    W nowej ofercie „T-Mobile na kartę” każdy znajdzie dla siebie odpowiedni wariant. Osoby, które w sieci czują się jak ryby w wodzie, z pewnością postawią na opcję „Bez limitu L”. Przy zakupie startera, doładowaniu konta np. na www.doladowania.t-mobile.pl lub w aplikacji „Mój T‑Mobile” i aktywacji oferty „Bez limitu L” za 30 zł użytkownicy otrzymują na 30 dni nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, 30 GB oraz usługę Supernet Video DVD. Dzięki tej ostatniej mogą korzystać z aż 16 serwisów wideo, takich jak np. YouTube czy TikTok, bez wykorzystywania cennych gigabajtów. Co w takim razie zrobić z pozostałymi 30 GB w pakiecie? Klientom T‑Mobile pomysłów z pewnością nie zabraknie, ale przy takiej liczbie gigabajtów problemem może okazać czas – gdyby np. chcieć wykorzystać 30 GB wyłącznie na słuchanie muzyki online, potrzebnych byłoby aż 398 godzin!

    Dla osób z nieco mniejszymi wymaganiami w zakresie liczby godzin spędzanych w internecie odpowiedni okaże się wariant „Bez limitu M”. Decydując się na zakup startera za 5 zł, doładowanie konta za 25 zł oraz aktywację oferty użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 20 GB na 30 dni.

    T-Mobile nie zapomina również o klientach, którzy postrzegają się jako cyfrowych minimalistów. Dla tych użytkowników optymalny będzie zakup startera za 5 zł, doładowanie konta i aktywacja wariantu „Bez limitu S” za 20 zł – zestaw ten zapewni klientowi nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 1 GB internetu na 30 dni.

    Cyfrowy = wygodny
    Choć potrzeby ofertowe klientów „T-Mobile na kartę” są różne, to bez wątpienia łączy ich jedno: wymaganie wysokiej jakości. Aby w czasach permanentnej, cyfrowej zmiany nadążyć za nowymi oczekiwaniami użytkowników, operator przemodelował swój sposób myślenia o tworzeniu produktów i usług i wdrożył w całej organizacji zwinne zarządzanie, czyli „agile”. Model ten pozwala na zautomatyzowanie wiele procesów wewnętrznych, w tym testy produktów, oraz wyraźne skrócenie czasu prac nad produktami.

    Najnowsza odsłona oferty „T-Mobile na kartę” to pierwszy w historii firmy produkt od początku zbudowany i przetestowany w systemie agile. Opracowanie od początku architektury technologicznej taryfy, badania i testy zajęły jej twórcom dziewięć miesięcy i zaowocowały m.in. stworzeniem znacznie bardziej komfortowego i płynnego doświadczenia użytkownika. Oprócz tego – bez względu na wybór startera czy wielkości pakietu – klienci korzystający z taryfy GO! otrzymują darmowe GB po każdym doładowaniu. Co równie ważne, dodatkowe gigabajty nie przepadają, a użytkownicy mogą zbierać je na swoim koncie.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG oferuje niezwykłe doświadczenie stylu życia we współpracy z Moooi na Milan Design Week

    LG Electronics, we współpracy z holenderską marką lifestyle’ową premium Moooi, prezentuje wystawę „A Life Extraordinary” na Milan Design Week...