czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sprawdź kto – kampania skierowana do odbiorców prądu i gazu

    Zobacz również

    To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON Sprzedaż.

    - Reklama -

    Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Chcemy podkreślić  wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci, pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich.

    Kampania „Sprawdź kto” przywołuje siedem zasad, które przypominają, co robić oraz czego unikać przy zawieraniu umów:

    •     Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
    •     Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
    •     Zachowaj egzemplarz umowy.
    •     Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.
    •     Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail.
    •     Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów.
    •     Bądź eko – zamów e-fakturę.

    Kampania jest odpowiedzią na pojawiające się w dalszym ciągu nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych niektórych firm. Do najczęstszych sytuacji należy ta, gdy przedsiębiorstwo posługuje się nazwą, która jest łudząco podobna do marki innego znanego sprzedawcy. Zdarza się, że w ten sposób wprowadza się klientów w błąd i doprowadza do podpisania niechcianej umowy. W ostatnim czasie dodatkowo pojawił się też problem związany z bezpieczeństwem w internecie.

    Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy www.facebook.com/sprawdzktopl/. Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.

    Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

    •     Enea S.A.
    •     Energa OBRÓT SA
    •     innogy Polska SA
    •     Polkomtel Sp. z o.o. – operatorowi sieci Plus
    •     TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...