Światłowód do końca roku za darmo dla klientów T-Mobile
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2021-02-17 16:09 -
czytano: 300
razy
-
dodaj komentarz

Życie wielu z nas przeniosło się w dużej mierze do naszych „czterech kątów”, a zdalna nauka i praca stały się nową codziennością. Gdy w domu nie wszystko układa się tak, jak byśmy tego chcieli, a do tego po raz kolejny jest problem z łączem internetowym, to czas na zmiany! Co prawda nie zapanujemy nad wszystkim, co dzieje się w domach naszych klientów, ale na pewno możemy im zapewnić dobrą jakość internetu światłowodowego, dzięki której będą mogli realizować wszystkie swoje codzienne obowiązku i przyjemności.
Nasz najnowszy spot reklamowy możecie zobaczyć poniżej.
Światłowód za darmo do końca 2021
Nowa oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Osoby, które mają abonament na usługi głosowe w T-Mobile lub go zakupią, mogą skorzystać z usługi internetu światłowodowego, nie ponosząc do końca roku żadnych opłat. Użytkownik może wybrać jedną z trzech prędkości: do 300, 600 lub 900 Mb/s. Umowa podpisywana jest na okres 24 miesięcy, a opłata miesięczna od 2022 roku będzie wynosić odpowiednio 59, 69 lub 89 zł miesięcznie.
Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Nasz najnowszy spot reklamowy możecie zobaczyć poniżej.
Światłowód za darmo do końca 2021
Nowa oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Osoby, które mają abonament na usługi głosowe w T-Mobile lub go zakupią, mogą skorzystać z usługi internetu światłowodowego, nie ponosząc do końca roku żadnych opłat. Użytkownik może wybrać jedną z trzech prędkości: do 300, 600 lub 900 Mb/s. Umowa podpisywana jest na okres 24 miesięcy, a opłata miesięczna od 2022 roku będzie wynosić odpowiednio 59, 69 lub 89 zł miesięcznie.
Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Źródło:
T-Mobile
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- 2021 rokiem prezentów w T-Mobile – oferty, jakich jeszcze nie było
- 3 GB w prezencie dla klientów indywidualnych T-Mobile
- Sezon zimowy w Orange
- Orange Światłowód z nowym modemem Funbox 6
- Odśwież swoje selfie. Wypróbuj nowy filtr #FreshFace od Samsung
- Rossmann rośnie w chmurze
- Wybierz telewizor QLED 8K i soundbar Q800T w super ofercie

- 3 GB w prezencie dla klientów indywidualnych T-Mobile
- Orange Flex nominowany do Mobile Trends Awards
- Wybierz telewizor QLED 8K i soundbar Q800T w super ofercie
- Cyfrowy Polsat zamierza wejść w partnerstwo z Cellnex Telecom
- Brak komputera uniemożliwia dzieciom z niezamożnych rodzin zdalną naukę
- Najlepsze oprogramowanie wspierające pracę księgowości już dostępne
- Kumulacja gigabajtów w taryfie GO! dla klientów T-Mobile na kartę

- Galaxy Ace w Orange dla Firm
- Przenieś swój numer do PLAY – w urodziny opłaca się najbardziej
- Smartfon Asus P552w - test
- Aplikacja iCoyote już dostępna w Polsce: praktyczny asystent kierowcy w smartfonie i na tablecie
- Pakiet Specjalny dla przedłużających umowę w Orange
- emporia ELEGANCE plus już w sprzedaży
- Wyniki ankiety: 30% użytkowników przechowuje swoje hasła na smartfonach
