Podwajamy gigabajty na wiosnę – startuje nowa kampania T-Mobile
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2021-04-02 13:35 -
czytano: 583
razy
-
dodaj komentarz

Wyższe temperatury, dłuższe dni i coraz więcej zieleni wokół napawają dobrą energią. Wiosną chcemy spędzać wolny czas na spacerach i wycieczkach, tak jak np. bohaterowie naszego najnowszego spotu. Chcemy lepiej poznawać otaczający nas świat, a dziecięca ciekawość mobilizuje niejednego rodzica do sprawdzania tajemnic przyrody. Z pomocą przychodzi im nie tylko szybki internet, ale także wideorozmowa z seniorką rodu, która o kwiatach wie wszystko. I choć nie specjalizujemy się w wiosennych roślinach, to z pewnością w T-Mobile dostarczamy konkurencyjne oferty na smartfony 5G i to z podwojonym pakietem gigabajtów.
W każdej z nowych taryf 5G nasi klienci indywidualni znajdą nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz solidne paczki gigabajtów: w przypadku M+ to 25 GB podwojone w wiosennej promocji do 50 GB, w taryfie L+ znajdziemy 100 GB, a w XL+ aż 150 GB. Każda z taryf jest dostępna zarówno w ofercie z urządzeniem, jak i osobno.
Nasi nowi klienci i osoby przedłużające umowę w T-Mobile również mogą skorzystać z wiosennych gigabajtów. We wszystkich taryfach M i M+ podwajamy na dwa lata GB dostępne w podstawowym pakiecie. Oznacza to, że w taryfie M przez cały okres umowy klienci będą mogli korzystać z 30 GB, a w taryfie M+ aż z 50 GB. Więcej informacji o taryfach 5G w T‑Mobile można znaleźć pod tym linkiem.
W wiosennej kampanii promowane będą dwa modele smartfonów w najlepszych cenach na rynku z dostępem do siec piątej generacji – Samsung Galaxy A42 5G i Xiaomi Redmi Note 9T 5G.
Co więcej, z okazji wiosny mamy niespodziankę dla naszych indywidualnych klientów abonamentowych taryfy T, którzy zawarli z nami umowę lub aneks po 30 września 2018 r. W aplikacji „Mój T‑Mobile” każdy z nich może podwoić gigabajty dostępne w ramach swojej taryfy. Dodatkowy pakiet internetu ważny będzie na okres obecnego i kolejnego okresu rozliczeniowego.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Źródło:
T-Mobile
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Telewizor The Frame podbija stawkę podczas 50. Aukcji Nowej Sztuki
- Cybergangi w regionie Azji i Pacyfiku podnoszą poprzeczkę
- Oscarowe i premierowe filmy w Orange VOD w kwietniu
- Podwajamy gigabajty na wiosnę – startuje nowa kampania T-Mobile
- Startupy IT mogą liczyć w pandemii na finansowanie w EFL
- Supernet Video DVD bezpłatnie dla klientów indywidualnych T-Mobile
- Smartfony LG, Xiaomi i OPPO – taniej przez najbliższe dni

- Samsung Galaxy S21 5G z trzema bezpłatnymi ratami w ofercie MagentaBIZNES
- Polska premiera smartfonów realme z serii 8
- Cyfrowe rozwiązanie, realna pomoc
- Jak technologia wspiera nas w nowej rzeczywistości?
- Elegancki nośnik z podwójnym złączem USB od TRANSCEND
- Digital Day 2021 – cyfrowe wyzwania UE
- Zyxel wspiera AGH Solar Boat Team

- myPhone 1070 CHIARO w sieci PLAY
- Konfiguracja modemu Orange Airbox (wideo)
- Rok Internetu za darmo w Netii
- TP S.A. ma już tylko 57,9% rynku Internetowego w Polsce
- Coraz większy zasięg Internetu w Play
- Aplikacja iCoyote już dostępna w Polsce: praktyczny asystent kierowcy w smartfonie i na tablecie
- Nowoczesne laptopy Dell w promocji Orange Free
