Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Internet pomaga klientom TAURONA na co dzień
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2023-02-20 14:12 -
czytano: 380
razy
-
dodaj komentarz

W TAURONIE najwygodniejszą metodą złożenia oświadczenia jest internet.
Klienci, którzy chcą skorzystać z rozwiązań Tarczy Solidarnościowej nie muszą umawiać się na wizytę w Punkcie Obsługi Klienta. Najważniejsze informacje na temat rozwiązań zawartych w Tarczy są dostępne na stronach:
- tauron.pl/zamrozenie-pradu
- tauron.pl/ceny
Pomoc w załatwieniu swoich spraw można uzyskać poprzez kilka kanałów kontaktu m.in.: aplikację mobilną Mój TAURON, czat, aplikację Messenger na Facebooku, formularz kontaktowy na stronie internetowej. Najwygodniejszy dla siebie kanał kontaktu można wybrać na stronie: https://www.tauron.pl/dla-domu/obsluga-klienta
- TAURON w trakcie pandemii pokazał, że jest przygotowany do obsługi zdalnej. Pomimo lockdownu utrzymaliśmy wysoki standard świadczonych usług. W tym czasie sprawnie obsłużyliśmy eksplozję fotowoltaiczną, która wymagała zwiększonej aktywności. Formę obsługi wypracowaną w pandemicznym czasie utrzymujemy również dzisiaj. Najszybszym kanałem, w którym klienci załatwiają swoje sprawy jest internet. Jeśli klient chce spotkać się z nami w Punkcie Obsługi Klienta, wtedy zachęcamy do umówienia się na wizytę na określoną godzinę – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy Grupy TAURON.
Oświadczenie, które dotyczy zwiększenia limitu na energię elektryczną można złożyć również poprzez rządową aplikację mObywatel. Wystarczy zalogować się do aplikacji mObywatel, kliknąć opcję (kafelek) „Złóż wniosek” i wybrać z listy wniosków i oświadczeń interesujący użytkownika wniosek. Aplikacja szybko i sprawnie przeprowadzi każdego przez wszystkie etapy składania oświadczenia i automatycznie uzupełni niektóre z danych osoby składającej dokument.
- Pomyśleliśmy również o seniorach i specjalnie dla nich wdrożyliśmy wiele usprawnień. Na przykład już w lipcu 2021 roku uruchomiliśmy specjalną infolinię. Obsługą tego kanału zajmują się nasi najbardziej doświadczeni konsultanci, którzy bez presji czasu pomagają seniorom w zdalnym rozwiązaniu sprawy – podkreśla Łukasz Zimnoch.
Zmiany w Punktach Obsługi Klienta
Obostrzenia spowodowane pandemią koronawirusa, wymusiły zmianę organizacji pracy w punktach obsługi klienta. Jednym z rozwiązań, była konieczność umówienia terminu wizyty w naszych placówkach.
Dwa lata doświadczeń oraz pozytywne opinie klientów spowodowały, że TAURON podjął decyzję o utrzymaniu zasady umawiania wizyt. Takie rozwiązanie minimalizuje konieczność oczekiwania na miejscu. Klienci mają możliwość zaplanowania spotkania w wygodnym dla siebie terminie. Wizytę można zaplanować za pośrednictwem strony internetowej oraz telefonicznie. Klient otrzymuje sms z terminem umówionej wizyty. Może ją anulować, jeśli nie może przyjść.
W placówkach TAURONA pierwszeństwo mają klienci umówieni. W miarę możliwości obsługiwani są także Klienci nieumówieni. W sytuacji, kiedy nie ma możliwości obsługi bezpośredniej, opiekun klienta proponuje klientom, w zależności od sprawy, z którą przyszedł:
- złożenie dokumentów,
- skorzystanie z innego kanału kontaktu,
- umówienie wizyty na najbliższy wolny termin.
W 2022 roku 33% naszych klientów wybrało kanały online, 53% kanał telefoniczny, 9% kanał stacjonarny i 5% kanał korespondencyjny.
Źródło:
Tauron
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Telefonia mobilna, telewizja i internet najpopularnieszymi usługami w Polsce
- Amazon Prime – 3 miesiące od UPC
- Smartfony Samsung, Xiaomi i Motorola taniej o wartość VAT
- Smartfony w supercenach! Tak działa T-Mobile
- Pakiety nielimitowanego internetu w Orange Flex
- Disney+ na start przez rok w prezencie z telewizją Polsat Box
- Nawet 2000 GB na lata – jeszcze więcej gigabajtów w nowych pakietach Plusha

- Telefonia mobilna, telewizja i internet najpopularnieszymi usługami w Polsce
- mObywatel dla kierowcy - wypróbuj już dziś
- 150 milionów kroków do celu. Premiera raportu NEXERA Heroes 2022
- Huawei wprowadza rozwiązania energetyczne ICT następnej generacji
- Kupuj na żywo z Orange – Maxcom
- Rusza chmura rządowa - bezpieczeństwo i optymalizacja
- Karty debetowe dla użytkowników mPay dzięki współpracy z Planet Pay

- Rok Internetu za darmo w Netii
- Konfiguracja modemu Orange Airbox (wideo)
- TP S.A. ma już tylko 57,9% rynku Internetowego w Polsce
- Coraz większy zasięg Internetu w Play
- Multimedia Polska rzetelnym sprzedawcą energii
- Nowoczesne laptopy Dell w promocji Orange Free
- UPC Polska inwestuje w rozwój i rozpocznie świadczenie usług w Płocku
