piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sprzedawcy dostali dostęp do platformy wszystko.pl. Uruchomiono wersję beta portalu

    Zobacz również

    Comarch pod koniec marca rozszerzył trwające obecnie na platformie zakupowej wszystko.pl testy portalu. Dotychczas dostęp do serwisu miała tylko testowa grupa klientów (ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch). Teraz możliwość poruszania się po platformie i przetestowania m.in. procesu robienia zakupów mają też sprzedawcy zarejestrowani i zweryfikowani na wszystko.pl. Testy to ostatni etap przed zbliżającą się premierą konsumencką wszystko.pl, która planowana jest w czerwcu 2023 roku.

    - Reklama -

    Od grudnia 2022 roku portal testują pracownicy Comarch, którzy robią zakupy i dzielą się opiniami co do działania rozwijanego marketplace.

    Do tej pory sprzedawcy mogli po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta dodawać oferty, przyjmować zamówienia czy zarządzać sprzedażą z poziomu wybranego narzędzia do integracji. Nie mieli jednak możliwości zobaczenia platformy z perspektywy klienta. 

    Ostatni etap przed premierą

    Od 29 marca wszystko.pl udostępnił z myślą o sprzedawcach wersję beta platformy. Sprzedający posiadający konto na marketplace Comarchu zyskali dostęp do widoku portalu; widzą aktualną budowę i szatę graficzną strony głównej, mogą testować wyszukiwarkę czy robić zakupy.

    Nowe warunki dotyczą zarówno aktualnych sprzedawców, jak i tych, którzy dopiero zarejestrują się podczas testów na wszystko.pl i zweryfikują konto.

    Zachęcamy też wszystkich sprzedawców do aktywnego uczestnictwa w testach i dodawania ofert w swoich kategoriach – zachęca Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. – Najbardziej zaangażowani sprzedający otrzymają od nas preferencyjne warunki sprzedaży po premierze komercyjnej serwisu – dodaje.

    Z wszystko.pl współpracę podjęło już kilka tysięcy firm, które na bieżąco wystawiają swoją ofertę i przygotowują sklepy przed premierą. 

    Benefity dla sprzedawców od startu

    Testy, które potrwają do czerwcowej premiery, to ostatni moment dla przedsiębiorców e-commerce, by przetestować nowy marketplace i przygotować swoje oferty przed uruchomieniem portalu w pełnej wersji. Sprzedawcy już teraz dostają liczne udogodnienia prowadzenia biznesu oraz benefity, m.in.: 0% prowizji od sprzedaży w każdej kategorii, brak opłat za utrzymanie konta, możliwość integracji (przez systemy Comarch ERP, BaseLinker, Open API), opiekuna kategorii.

    Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że obecne wszystko.pl to wersja beta i jeszcze nie wszystko działa idealnie – mówi Mariola Barzyk-Libura. – Tak czy inaczej dzięki opiniom i zgłoszeniom użytkowników na bieżąco wdrażamy poprawki i dokładamy nowe funkcjonalności ważne z punktu widzenia kupującego i sprzedawcy – dodaje.

    ŹródłoComarch
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...