Firma NAVITEL, dostawca wiodących rozwiązań w obszarze elektroniki samochodowej, od początku istnienia na europejskim rynku sprzedała już 4 000 000 urządzeń. Wynik ten osiągnęła w przeddzień swoich dziesiątych urodzin, które przypadają na styczeń 2025 roku. Czteromilionowe urządzenie sprzedało się w sieci Currys, która jest największym retailerem w Anglii.
– NAVITEL lubi okrągłe liczby, dlatego cieszy nas fakt, że zbliżający się jubileusz dziesięciolecia możemy świętować z wynikiem aż 4 milionów urządzeń dostarczonych na europejskie rynki. W Polsce od lat mamy silną pozycję w segmencie wideorejestratorów, a konsumenci z Węgier, Rumunii, Bułgarii, Czech, Słowacji, Słowenii czy Mołdawii, ale także Brytyjczycy oraz mieszkańcy krajów bałtyckich, coraz chętniej wybierają produkty z logo NAVITEL. To efekt naszej konsekwentnie realizowanej strategii sprzedażowej oraz inwestycji w działania marketingowe – powiedział Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE.
Marka NAVITEL coraz śmielej wykracza nie tylko poza granice Polski, ale także poza obszar rozwiązań dedykowanych wyłącznie kierowcom samochodów. Oferta producenta poszerzyła się o kolejne rozwiązania skierowane do miłośników dwóch kółek, jak choćby nowy model nawigacji motocyklowej czy poręczna pompka do pompowania kół roweru.
W najbliższych miesiącach w portfolio zobaczymy też nowe modele wideorejestratorów 4K oraz produkty, które zapoczątkują nową linię spod znaku „SMART recording”.