Trwa przetarg na agencję kreatywną ogłoszony przez operatora kablowego Vectra. 5 agencji przyjęło zaproszenie i potwierdziło w nim swój udział. Współpracę z nową agencją Vectra rozpocznie z początkiem 2013 roku. Przetarg ma na celu wyłonienie agencji, z którą Vectra będzie długofalowo realizować działania komunikacyjne, począwszy od 2013 roku. Od przyszłej agencji Vectra oczekuje wsparcia przy tworzeniu strategii komunikacji marketingowej oraz w kreowaniu jej realizacji.
Planowany termin zakończenia przetargu to przełom listopada i grudnia.
Grupa VECTRA (www.vectra.pl) należy do wąskiej grupy największych krajowych telekomunikacyjnych operatorów kablowych. Obsługuje ponad 821 tys. klientów w 167 miastach na terenie całego kraju. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefonii stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej, opracowaną z myślą o indywidualnych potrzebach każdego członka rodziny. Udostępnia 173 programy telewizyjne, w tym 36 w jakości HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 160 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 110 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki HD oraz usługa multiroom. Vectra ma ponad 430 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 364 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i ponad 28 tys. mobilnego oraz 130 tys. abonentów telefonicznych. Vectra obsługuje klientów indywidualnych oraz firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.