IA, VR, m-commerce, wideo marketing – m.in. o tych trendach w branży mobile będą opowiadali eksperci i praktycy 13 czerwca podczas Mobile Silesia – jedynej takiej konferencji na Śląsku. Śląsk po raz siódmy stanie się stolicą marketingu mobilnego. Ta edycja różni się od poprzednich – wydarzenie będzie miało charakter całodniowej konferencji, zakończonej after party.
Eksperci i uczestnicy będą rozmawiać o trendach na rynku, m.in. o sztucznej inteligencji i botach-asystentach, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość, jak wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji, jak analizować dane na temat klientów oraz jak to wszystko robić zgodnie z prawem.
Wśród prelegentów pojawi się Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Shoper), Artur Kurasiński (Ghost VR, Muse), Maciej Lewiński, Tomasz Wesołowski (2040.io), Wojciech Wawrzak (Prakreacja.pl) oraz dr Maria Buszman (Uniwersytet Ekonomiczny), która w kontekście tworzenia kampanii poruszy temat szukania równowagi między czasem spędzanym nad smartfonem a czasem poświęcanym otaczającej nas rzeczywistości.
„O mobile na grubie” (czyli po śląsku w kopalni) – tak brzmi hasło tej edycji spotkania, która zapowiada się… grubo. Co roku organizatorzy szukają wyjątkowego miejsca, oddającego śląski charakter, by nie tylko edukować branżę, ale również promować swój region. W tym roku Mobile Silesia ponownie zawita do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, co znaczy, że konferencja odbędzie się 320 metrów pod ziemią.
Organizatorzy stawiają na wysoki poziom merytoryczny, ale utrzymany w luźnej konwencji. – Pod koniec zeszłego roku ruch mobilny na świecie przerósł ruch desktopowy. W Polsce urządzenia mobile odpowiadają za ponad 60 proc. ruchu w sieci. Ten wskaźnik będzie cały czas rósł. Kto dziś nie jest mobile, jutro może wypaść z gry. Dlatego organizujemy Mobile Silesia. Dawka solidnej i praktycznej wiedzy pomoże uczestnikom być na bieżąco z trendami i dostosować formy komunikacji do zmieniających się potrzeb rynku i klientów – zauważa Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, organizator konferencji.
Wydarzenie od siedmiu lat organizuje pochodząca ze Śląska firma SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS. Program wydarzenia na stronie www.mobilesilesia.pl. Bilety w cenie 200 zł (cena po 31 maja – 250 zł).