piątek, 21 lutego, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowe funkcjonalności na portalu mojaUNIQA

    Zobacz również

    MojaUNIQA to portal, w którym klienci w jednym miejscu mają dostęp do swoich polis komunikacyjnych, mieszkaniowych i NNW szkolnego. Z platformy miesięcznie korzysta już blisko 100 tys. użytkowników, którzy mogą tam zaktualizować dane kontaktowe, zgłosić sprzedaż auta i jego wyrejestrowanie, zgłaszać szkody i sprawdzać ich status, jak również odnowić ubezpieczenie, kupić nowe oraz opłacić składkę.

    - Reklama -

    UNIQA wdrożyła na platformie zmiany, które zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale przede wszystkim umożliwią dostęp do portalu tym osobom, które dotychczas nie mogły z niego skorzystać ze względu na brak danych kontaktowych w systemie. Nowy sposób zakładania konta jest łatwiejszy i nie wymaga posiadana aktywnej polisy w UNIQA.

    – Zmiany w sposobie logowania są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Do portalu dostęp zyskały osoby, które jeszcze nie mają polisy w UNIQA, lub w trakcie zawierania ubezpieczenia nie podały swoich danych kontaktowych. Liczymy, że dzięki łatwiejszemu dostępowi dotrzemy z mojaUNIQA do nowych klientów – mówi Kamil Stachurski, dyrektor Departamentu Klienta i Doskonałości w Relacjach Bezpośrednich z Klientami w UNIQA.

    Do tej pory użytkownicy mojaUNIQA nie posiadali swoich loginów i haseł, a do portalu logowali się numerem PESEL i numerem rejestracyjnym samochodu lub numerem telefonu. W nowej odsłonie użytkownik tworzy konto ze stałym loginem, a w procesie rejestracji uwierzytelnienia się przez aplikację mObywatel lub jednorazowy kod otrzymany SMS-em bądź e-mailem. Zmiany mają na celu poprawę bezpieczeństwa procesu i są odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez użytkowników.

    Nieustannie rozwijamy mojaUNIQA i dodajemy do portalu kolejne funkcjonalności. Chcemy, by klienci w wygodny sposób, z ekranów telefonów lub komputerów mieli dostęp do swoich polis i to już się dzieje. Użytkownicy mojaUNIQA co miesiąc odnawiają ok. 30 tys. polis przez platformę, pobierają 17 tys. dokumentów i zgłaszają 3 tys. umów kupna-sprzedaży pojazdów. Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany będą zwiększać te statystyki – dodaje Krzysztof Rutkowski, lider Zespołu Doskonałości Cyfrowych Narzędzi Samoobsługowych Klientów w UNIQA.

    Nowy sposób zakładania konta klienci oceniają bardzo pozytywnie, przyznając średnio 4,5 pkt na 5. Wdrożone zmiany otwierają drogę do kolejnych etapów rozwoju portalu – obecnie trwają prace nad udostępnieniem w mojaUNIQA polis życiowych. Dzięki temu klienci UNIQA w jednym miejscu będą mieli dostęp do jeszcze szerszego zakresu swoich produktów ubezpieczeniowych.

    ŹródłoUniqa
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Strefa marek Plusa rozszerza się o nowego dostawcę – HMD

    W Plusie dostępny jest nowy smartfon – HMD Skyline 5G 12/256GB. Teraz przy zakupie telefonu można odebrać plecak sygnowany...