NAVITEL®, dostawca wiodących rozwiązań dla kierowców informuje, że 1 lutego b.r. minęło 8 lat od wprowadzenia marki na rynek polski. Producent może pochwalić się rosnącą sprzedażą urządzeń rok do roku, a także stałym poszerzaniem oferty o nowe kategorie produktowe. Dosłownie przed chwilą mieliśmy okazję świętować 7 urodziny polskiego oddziału NAVITEL, a za nami już kolejny rok prężnego działania na rynku. Miniony okres był dla nas pełen wyzwań, nowych projektów oraz strategicznego planowania na kolejne lata.
– Wprowadziliśmy wiele nowości produktowych, w tym pierwszą kamerę trzykanałową (RC3 PRO), kamerę bez wbudowanego fizycznie ekranu (R66 2K), czy też nawigację dedykowaną dla samochodów ciężarowych (E777 TRUCK). Ubiegły rok był rokiem wkraczania również w nowe kategorie produktowe, m.in. zestawów głośnomówiących, co było podyktowane dużymi zmianami w taryfikatorze mandatów. W naszych działaniach zależy nam, aby jak najbardziej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, a także dbać o ich bezpieczeństwo na drodze. Bardzo cieszy nas fakt, że coraz większa liczba kierowców decyduje się na zakup kamerki samochodowej, czyli niewielkiego urządzenia, które może uratować nie tylko przed mandatami, ale również przed tzw. wyłudzaczami odszkodowań. W takich przypadkach nagranie ze zdarzenia stanowi kluczowy dowód w sprawie. Powiedzenie „przezorny zawsze ubezpieczony” idealnie znajduje zastosowanie w zdarzeniach drogowych, a więc lepiej wyposażyć swoje auto w wideorejestrator i „ubezpieczyć się” na wypadek nieprzewidzianych sytuacji podczas jazdy. Wkraczając w dziewiąty rok naszej działalności w Polsce, możemy sobie życzyć na pewno wytrwałości w realizacji wyznaczonych celów, podejmowania nowych wyzwań oraz kolejnych sukcesów – mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.