Minął rok odkąd Bank Zachodni WBK oraz Polkomtel Business Development uruchomili dla klientów sieci Plus pakiet usług bankowych „Avocado”. W ciągu 12 miesięcy z funkcjonalności konta mobilnego skorzystało ponad 81 tyś. użytkowników. Powstałe w zeszłym roku konto bankowe spod znaku Avocado, było pierwszym tego typu produktem na polskim rynku, stworzonym wspólnie przez bank i operatora komórkowego. Od 14 listopada 2011 roku klienci sieci Plus uzyskali dostęp do nowoczesnego
rachunku bankowego, który kompleksowo mogą obsługiwać za pośrednictwem swojego telefonu lub Internetu. Funkcjonalności konta oraz dodawana do niego karta płatnicza Visa Avocado pozwalają użytkownikom Plusa nie tylko zarządzać swoimi finansami, ale także obniżyć wysokość swoich rachunków za usługi telefoniczne.
– Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów usługami bankowości mobilnej, a obsługiwanie rachunku przez komórkę dla wielu Polaków staje się coraz bardziej powszechne. Pakiet Avocado to jednak nie tylko bankowość mobilna, daje on bowiem możliwość realizacji przelewów na numer telefonu za pośrednictwem sms oraz wypłaty gotówki z bankomatów bez potrzeby posiadania karty – komentuje Błażej Mika, dyrektor Współpracy Strategicznej i Rozwoju Produktów Kartowych, Banku Zachodniego WBK.
– Po pierwszym roku funkcjonowania Avocado wyraźnie widać, że na polskim rynku brakowała takiego nowoczesnego rozwiązania bankowego, łączącego w sobie nowe technologie i wiedzę z obszaru telefonii komórkowych. Największe zapotrzebowanie na takie produkty wystąpiło wśród osób w wieku 26-40 lat, które pochodzą z miast powyżej 300 tys. mieszkańców. Większość, bo 55% klientów Avocado stanowili mężczyźni – dodaje Piotr Wawrzynowicz, Członek Zarządu Polkomtel Business Development.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy usługi spod znaku Avocado były konsekwentnie rozwijane tak, aby zapewnić jeszcze większy komfort, a jednocześnie zmniejszyć koszty korzystania. Na przykład w sierpniu została rozszerzona usługa przelewów sms, dzięki której klienci mogą dokonywać błyskawicznych przelewów pieniężnych do wszystkich użytkowników telefonów komórkowych w Polsce, bez względu na operatora czy fakt posiadania przez odbiorcę rachunku bankowego.
Pakiet Avocado to również szereg innych korzyści – od listopada klienci korzystający z tych usług mogą wziąć udział w promocji produktów kredytowych. Do końca grudnia zawierając umowę na kredyt gotówkowy o wartości przynajmniej 3 tysięcy złotych, każdy klient otrzyma kartę prepaid ze specjalnej edycji, doładowaną kwotą 50 złotych.
Dla osób chętniej wykorzystujących karty kredytowe została przygotowana propozycja dająca możliwość uzyskania nawet do 180 złotych. Realizując przynajmniej trzy transakcje w miesiącu, klienci mogą otrzymać 30 złotych bonusu miesięcznie (oferta obowiązuje przez 6 miesięcy).
–Wprowadzane przez nas udoskonalenia i oferty promocyjne cieszą się dużym zainteresowaniem. Tylko w listopadzie z naszej promocji produktów kredytowych skorzystało ponad 400 klientów – podsumowuje Błażej Mika.