Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile, skupiająca się na benefitach najlepszej sieci operatora, zyskała właśnie dodatkową odsłonę. Operator wyróżnił kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów, a następnie, we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, przygotował na tej podstawie serię angażujących spotów. Możliwości, które oferuje dziś Internet jest tak wiele, że ciężko wyobrazić sobie bez niego jakikolwiek element codzienności.
T-Mobile wyróżnił najpopularniejsze modele korzystania z sieci i w oparciu o nie i przygotował niestandardową kampanię.
A Ty, jakim użytkownikiem Internetu jesteś?
We współpracy z zespołem Discovery Media Brand Partnership powstanie seria filmów promocyjnych, które w ciekawy i lekki sposób dopełniają kampanię promującą najlepszą sieć w T-Mobile. Tzw. Smart Ideas, czyli merytoryczne, 30-sekundowe materiały wideo utrzymane w formie interesujących historii, łączą walory edukacyjne i rozrywkowe. Produkcję zrealizowano w charakterystycznej dla T-Mobile czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami.
Pierwszy z serii spotów prezentuje Muzycznych Łowcówę, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach,swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych.. Już wkrótce poznacie Bestię Mediów Społecznościowych, ProGamer’a, Zdalnego Pracownika i Rodzinę Internetowskich. Klamrą spinającą historie użytkowników jest naturalnie najlepsza sieć i superszybki Internet od T-Mobile.
Spoty, których powstanie łącznie 5, będą emitowane już od 24 kwietnia do końca maja br. na wybranych kanałach z portfolio Discovery: Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Turbo Xtra, w serwisach online i na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile.
Za pomysł i produkcję odpowiada Discovery Media Brand Partnership, zaś kreację przygotowała agencja Leo Burnett.
propsy
najpierw kot z preis, teraz to :d tmobile, robicie to dobrze :d
Nowareklama
100% jestem muzycznym łowcą 😀 uwielbiam ich reklamy.