piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    A Ty, jakim użytkownikiem Internetu jesteś? Nowa kampania T-Mobile i Discovery

    Zobacz również

    Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile, skupiająca się na benefitach najlepszej sieci operatora, zyskała właśnie dodatkową odsłonę. Operator wyróżnił kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów, a następnie, we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, przygotował na tej podstawie serię angażujących spotów. Możliwości, które oferuje dziś Internet jest tak wiele, że ciężko wyobrazić sobie bez niego jakikolwiek element codzienności.

    - Reklama -

    T-Mobile wyróżnił najpopularniejsze modele korzystania z sieci i w oparciu o nie i przygotował niestandardową kampanię.

    A Ty, jakim użytkownikiem Internetu jesteś?
    We współpracy z zespołem Discovery Media Brand Partnership powstanie seria filmów promocyjnych, które w ciekawy i lekki sposób dopełniają kampanię promującą najlepszą sieć w T-Mobile. Tzw. Smart Ideas, czyli merytoryczne, 30-sekundowe materiały wideo utrzymane w formie interesujących historii, łączą walory edukacyjne i rozrywkowe. Produkcję zrealizowano w charakterystycznej dla T-Mobile czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami.

    Pierwszy z serii spotów prezentuje Muzycznych Łowcówę, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach,swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych.. Już wkrótce poznacie Bestię Mediów Społecznościowych, ProGamer’a, Zdalnego Pracownika i Rodzinę Internetowskich. Klamrą spinającą historie użytkowników jest naturalnie najlepsza sieć i superszybki Internet od T-Mobile.

    Spoty, których powstanie łącznie 5, będą emitowane już od 24 kwietnia do końca maja br. na wybranych kanałach z portfolio Discovery: Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Turbo Xtra, w serwisach online i na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile.

    Za pomysł i produkcję odpowiada Discovery Media Brand Partnership, zaś kreację przygotowała agencja Leo Burnett.

    ŹródłoT-Mobile

    2 KOMENTARZE

    guest
    2 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~SZOPPRACZ

    propsy
    najpierw kot z preis, teraz to :d tmobile, robicie to dobrze :d

    ~Kora

    Nowareklama
    100% jestem muzycznym łowcą 😀 uwielbiam ich reklamy.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...