środa, 6 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Abonenci tracą na „złych” taryfach

    Zobacz również

    Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród brytyjskich konsumentów, tracą oni średnia 8,5 miliarda funtów rocznie na źle dobranych taryfach komórkowych.

    - Reklama -

    Z badania wynika, że przeciętna taryfa w brytyjskiej sieci zawiera 166 minut i 133 SMS-y, ale klienci korzystają zaledwie z 23 minut rozmowy i 23 SMS-ów miesięcznie. Oznacza to, że rocznie przepłacają ponad 130 funtów.

    Ponadto badanie wykazało, że:

    • ponad 1/4 osób nie wie, z ilu minut w rzeczywistości korzysta,
    • 1/7 nie wie, ile minut ma rzeczywiście w abonamencie,
    • 1/3 nie wie, czy i ile płaci za pocztę głosową,
    • 2/5 nie wie nic o kosztach połączenia z obsługą klienta.

    Proste sprawdzenie comiesięcznych rachunków spowodowałoby, że wydatki na komórkę znacznie by się obniżyły, ale być może Brytyjczycy nie mają powodów do sprawdzania swoich wydatków na telefon, bo zarabiają tak dużo, że to zbędny wysiłek intelektualny.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: CFO z optymizmem pochodzą do AI

    Wyniki szóstej edycji badania EY – Tax and Finance Operations – wskazują że liderzy obszarów podatkowych w firmach z...