Ogólnopolska sieć sklepów telekomunikacyjnych aetka zorganizowała kolejne spotkanie z cyklu aetka Akademia. 23 lutego w Gliwicach sprzedawcy podnosili swoje kwalifikacje i pogłębiali wiedzę na temat produktów. aetka Akademia to szkolenia organizowane dla sprzedawców pracujących w salonach aetka, które odbywają się cyklicznie w czterech regionach Polski.
Każdorazowo bierze w nich udział około 20 osób. Przyjeżdżają na nie również przedstawiciele producentów branży telekomunikacyjnej i informatycznej, a także profesjonalni trenerzy.
W ramach szkoleń, sprzedawcy poszerzają swoją wiedzę o produktach, aby pomóc klientom wybrać sprzęt najlepiej spełniający ich potrzeby.
– Spotkania z przedstawicielami producentów sprawiają, że nasi sprzedawcy są zawsze na bieżąco z nowościami rynkowymi. Zgłębiają wiedzę na temat parametrów technicznych i specyficznych funkcji urządzeń dostępnych w ofercie. Dzięki temu są przygotowani, by odpowiedzieć na każde pytanie klienta – mówi Katarzyna Młynarek, Network Development Manager w sieci aetka.
Ostatnie szkolenie, na którym obecni byli przedstawiciele firm TomTom i Huawei, odbyło się 23 lutego w Gliwicach. – Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się więcej o najnowszych modelach tych producentów, poznać ich specyficzne cechy i szczegóły techniczne – opowiada Katarzyna Młynarek.
Szkolenia to doskonała okazja nie tylko do poszerzania wiedzy czy rozwijania umiejętności interpersonalnych, ale także do wymiany doświadczeń. aetka Akademia pozwala sprzedawcom być na bieżąco z wszelkimi zmianami, jakie zachodzą na dynamicznie rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym.