Wrocławska spółka TelForceOne zawarła umowę dystrybucyjną na dostawy akcesoriów do telefonów komórkowych dla salonów sieci Germanos Polska Sp. z o. o.
Do salonów dystrybuowane będą przede wszystkim produkty marek własnych. TelForceOne dostarcza akcesoria także do innych sieci m.in. Orange, mPunkt, Star Telecom. Umowa weszła w życie 26.03.2008 roku i została zawarta na okres 1 roku.
Według informacji ze strony internetowej Germanos: Pod szyldem firmy działa obecnie ponad 200 sklepów na terenie całego kraju oferujących: działalność handlową polegającą na sprzedaży usług telefonii komórkowej Play, telefonii stacjonarnej, produktów pre-paid, internetu szerokopasmowego oraz akcesoriów związanych z telefonią komórkową, telefonią stacjonarną oraz Internetem szerokopasmowym oraz akcesoriów i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektronicznych, w tym platform telewizji cyfrowej.
Ponadto TelForceOne SA kontynuuje rozmowy z operatorami telefonii komórkowej. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeszcze w kwietniu rozmowy z jednym z operatorów zostaną sfinalizowane poprzez podpisanie umowy na sprzedaż usług abonamentowych. Usługi post-paid dostępne byłyby w sieci sklepów detalicznych z akcesoriami GSM – teletorium, należącej do Grupy Kapitałowej TelForceOne.
– Do tej pory w sklepach Teletorium oferowane były usługi i produkty tzw. prepaidowe kilku operatorów, czyli klient mógł u nas kupić kartę telefoniczną, czy doładować telefon. Obecnie będzie mógł m.in. podpisać umowę abonamentową z jednym z operatorów – powiedział dla gazety „Parkiet” Sebastian Sawicki, prezes TelForceOne.