W swojej nowej odsłonie ALEO.com stawia na transparentność biznesu i łatwy dostęp do informacji o firmach – teraz w zasięgu jednego kliknięcia. Profil firmy na ALEO.com to również miejsce, gdzie dana firma może sama zadbać o swój wizerunek – może dodać własne informacje, zdjęcia czy zaprezentować swoją ofertę, by skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów i kontrahentów. Może również reagować na pozostawione opinie o firmie.
– Najczęściej rozpoczynamy szukanie informacji od internetu. W przypadku konkretnych usług, takich jak hotele czy lekarze najchętniej korzystamy z tematycznych źródeł. Do tej pory nie było miejsca, w którym w podobny sposób można byłoby zweryfikować dowolną firmę, z uwzględnieniem wygodnego bezpłatnego dostępu do sprawozdań finansowych wszystkich spółek. Dlatego rozwinęliśmy ten obszar na ALEO.com, obserwując rosnący ruch w serwisie w tym zakresie. ALEO.com udostępnia szeroki zakres wiarygodnych danych o ponad 3 milionach polskich firm – powiedział Bartosz Traczyk, prezes ING Usługi dla Biznesu, operatora serwisu ALEO.com.
– Zapraszamy do weryfikacji dostawców i kontrahentów na ALEO.com przed rozpoczęciem współpracy. Wszystkie dane firm są łatwo dostępne dzięki intuicyjnej wyszukiwarce. Wystarczy wpisać NIP lub nazwę firmy, aby dotrzeć do jej danych rejestrowych, finansowych i kontaktowych – dodał Bartosz Traczyk.
Informacje o każdej z firm znajdują się na jej indywidualnym profilu. Są tam:
- Dane rejestrowe, finansowe i kontaktowe – wszystkie dane są na bieżąco aktualizowane i pochodzą z oficjalnych źródeł, takich jak KRS, CEiDG, REGON. Dostęp do tych informacji nie wymaga rejestracji w serwisie i jest bezpłatny;
- Oceny i opinie – wystawiane przez inne firmy, ale też przez użytkowników indywidualnych korzystających z usług danej firmy. Dzielenie się opiniami dodatkowo zwiększa transparentność biznesu.
Profil firmy na ALEO.com to również miejsce, gdzie dana firma może sama zadbać o swój wizerunek – może dodać własne informacje, zdjęcia czy zaprezentować swoją ofertę, by skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów i kontrahentów. Może również reagować na pozostawione opinie o firmie. Dla mniejszych firm, które nie posiadają własnej strony internetowej, to możliwość darmowego i profesjonalnego zaistnienia w internecie.