czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    ANDRA certyfikowanym dostawcą usług Avaya

    Zobacz również

    Andra oficjalnie uzyskała status Avaya Certified Quality Service Provider. Niezależna firma certyfikująca YMI Group, działająca na zlecenie Avaya, przeprowadziła w lutym br. audyt serwisu i procedur obsługi klienta w firmie Andra. Potwierdził on efektywność funkcjonujących w firmie procedur i standardów serwisowych oraz spełnienie wymagań w zakresie obsługi klienta, zarządzania projektami, monitorowania poziomu obsługi i efektywności serwisu oraz zarządzania magazynem części zapasowych.

    - Reklama -

    Status Avaya Certified Quality Service Provider jest gwarancją kompetencji partnera wdrażającego rozwiązanie lub zapewniającego wsparcie serwisowe użytkownikom rozwiązań Avaya. Obecność na rynku polskim certyfikowanego dostawcy usług Avaya, jest korzystne dla podmiotów planujących wdrożenie lub poszukujących wsparcia posprzedażowego. Dotyczy to w szczególności firm posiadających standardy korporacyjne oraz wymagających unikalnych kompetencji ze strony dostawcy usług.

    Andra posiada status Avaya Gold Business Partner w zakresie rozwiązań komunikacyjnych klasy Enterprise oraz Avaya Silver Business Partner w zakresie rozwiązań komunikacyjnych dla rynku SMB. Dwaj inżynierowie firmy Andra, jako pierwsi w Polsce uzyskali najwyższy status kompetencyjny w zakresie rozwiązań Avaya, potwierdzony tytułem Avaya Certified Expert.

    O firmie Andra:
    Andra Sp. z o.o. jest integratorem systemów teleinformatycznych o 20-letnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na polskim rynku teleinformatycznym, Autoryzowanym Partnerem wiodących producentów branży. Firma dostarcza zaawansowane usługi projektowania, wdrożenia i wsparcia posprzedażowego w zakresie systemów telekomunikacyjnych, sieciowych i technologii budynkowych, oraz jest producentem urządzeń comander® przeznaczonych do transmisji danych w sieciach GSM. Firma posiada certyfikat ISO 9001:2001 i AQAP 2110:2006.

    O firmie Avaya:
    Avaya Inc. dostarcza inteligentne rozwiązania komunikacyjne dla ponad miliona klientów na całym świecie. Z oferowanych przez nią rozwiązań telefonii IP, Unified Communications, Contact Center oraz Communications-Enabled Business Processes korzysta ponad 90 proc. przedsiębiorstw z listy FORTUNE 500. Avaya Global Services zapewnia przedsiębiorstwom o dowolnej wielkości wsparcie oraz kompleksowe usługi serwisu.

    ŹródłoAndra, 4Press
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...