ProMobile – to nazwa nowej aplikacji mobilnej, która została zaprojektowana z myślą o Agentach i Dealerach. Jej celem jest ułatwienie obsługi posprzedażowej. Za pomocą aplikacji, w łatwy sposób można wykonać inspekcję casco lub zeskanować podpisany dokument polisy. Aplikacja ProMobile jest zintegrowana z systemem do sprzedaży polis przez Agentów – ProAgent.
Każdy użytkownik ma indywidulany dostęp do konta w aplikacji i jest on zsynchronizowany z kontem w systemie Proama. Na jednym urządzeniu można obsługiwać kilka kont.
Dzięki aplikacji Agenci i Dealerzy będą mogli w trzech szybkich krokach przygotować inspekcję casco. Wystarczy, że z listy polis, dla których wymagana jest inspekcja casco, wybiorą tę, którą obecnie się zajmują. Następnie zgodnie z obrazkowymi podpowiedziami trzeba wykonać zdjęcia. Na obrazku pokazane jest np. gdzie w pojeździe wybity jest numer VIN na stałym elemencie.
Jeżeli po zrobieniu zdjęć, telefon jest połączony z Internetem, zostaną one wysłane automatycznie do ProAgenta i załączone pod odpowiednią polisę. Z aplikacji można korzystać także w trybie offline.
– Jeżeli w momencie robienia zdjęć urządzenie nie jest połączone z Internetem, wówczas zdjęcia zostaną zaszyfrowane i będą w nim bezpiecznie przechowywane. Po uzyskaniu połączenia z siecią, np. z wi-fi w biurze, zostaną automatycznie wysłane do ProAgenta i podpięte pod właściwą polisę – dodaje Łukasz Bąbol, Project Manager, Proama.
– ProMobile zapewnia pełną wymianę informacji z systemem Proama – ProAgent. To bardzo wygodne rozwiązanie. Dotychczas Proama dała nam do dyspozycji bardzo wygodny i prosty system do sprzedaży polis. Obecnie pomaga, wdrażając zintegrowaną z nim aplikację mobilną. Dzięki ProMobile przeprowadzenia procesu inspekcji casco pojazdu jest łatwe i szybkie. W aplikacji widoczny jest również wynik wykonanej inspekcji, po decyzji Działu Oceny Ryzyka. Dodatkowo, można przy jej użyciu zeskanować dokumenty takie, jak: podpisana polisa, aneks do polisy – wyjaśnia Hadrian Orliński z Polisarium.
Aplikacja jest wzbogacana o możliwość zeskanowania kod AZTEC, dzięki czemu część danych w systemie ProAgent potrzebnych do wyliczenia składki, zaciągnie się do niego automatycznie. Działa na urządzeniach z systemem Android (min. wersja 4.0.2.) Jest dostępna poprzez link dystrybuowany do Agentów i Dealerów współpracujących z Proama.