Już 1 kwietnia mieszkańcy Legnicy, Ostrowa Wielkopolskiego i Nowej Soli będą mogli szybko i wygodnie dokonać zakupu biletów komunikacyjnych przez aplikację mPay. W tej ostatniej lokalizacji możliwa będzie również regulacja należności za postój w strefie płatnego parkowania. Bilet komunikacji miejskiej zawsze w kieszeni. Legnica, Ostrów Wielkopolski i Nowa Sól to już kolejne w br. lokalizacje, po Kaliszu, Rzeszowie, Elblągu, Pabianicach, w których „od ręki” zrealizujemy
płatności za bilety komunikacji publicznej z poziomu smartphone`a. Za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji od mPay, mieszkańcy uregulują należność za przejazd lokalnymi środkami transportu niezależnie od tego, jakiego biletu potrzebują – w każdej z trzech nowych lokalizacji będą dostępne bowiem wszystkie bilety z oferty przewoźników.
Wygodne parkowanie z mPay
W Nowej Soli, za pośrednictwem aplikacji mPay, będzie możliwe dodatkowo opłacenie z poziomu telefonu postoju auta w strefie parkowania miejskiego. Warto w tym miejscu przypomnieć, że klienci mPay mogą liczyć na dodatkowe ułatwienie w postaci specjalnej mapy, która wskazuje kierowcy w jakiej strefie płatnego parkowania się aktualnie znajduje i jaki cennik ich obowiązuje.
Więcej korzyści z posiadania aplikacji mPay
Wdrożenia mPay pozwolą pasażerom i kierowcom realizować transakcje płatnicze nie tylko wygodnie, ale również w sposób zapewniający maksymalny poziom bezpieczeństwa w dobie pandemii – bez konieczności kontaktu z ogólnodostępną infrastrukturą miejską w postaci biletomatów czy parkomatów. Mieszkańcy Legnicy, Ostrowa Wielkopolskiego i Nowej Soli będą mogli ponadto skorzystać z wielu innych pomocnych funkcjonalności, nie tylko związanych z transportem.
– Kluczem do sukcesu mPay jest umiejętność odpowiedzi na potrzeby klientów nie tylko w obrębie usług, z jakim jesteśmy od dawna kojarzeni. Nasza aplikacja to dziś wielofunkcyjne narzędzie do płatności mobilnych i jednocześnie centrum zarządzania finansami osobistymi. – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
W aplikacji mPay użytkownicy zyskują dostęp do szerokiego wachlarza produktów i usług, pogrupowanych w dwóch zakładkach – „Produkty i usług” oraz „Moje finanse”. W portfolio pomocnych funkcjonalności znajdują się m.in.: szybkie przelewy, pożyczka na dowolny cel „od ręki”, opcja doładowania telefonu bądź gry, czy też możliwość opłacenia dostępu do usług streamingowych.