Interia kompleksowo rozwija aplikację pogodową. W ostatnim czasie jej grono użytkowników (ponad 300 tys.) zostało powiększone o właścicieli iPhone’ów. Wersja aplikacji na system iOS jest odpowiedzią lidera polskich serwisów pogodowych na potrzeby użytkowników i najnowsze trendy w branży mobile. Interia wprowadziła także nowe funkcjonalności do aplikacji na Androida m.in. ukraińską wersję językową oraz dane o pyłkach (również dostępne na iOS), które ułatwią alergikom przebywanie na świeżym powietrzu.
– Bardzo się cieszymy, że możemy zaprezentować aplikację Pogoda Interia na urządzenia z systemem iOS. Jesteśmy przekonani, że spełni ona oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników, podobnie jak to było w przypadku wersji na Androida, która w szybkim czasie znalazła się w gronie topowych aplikacji pogodowych w Polsce – mówi Bartosz Mielecki, Dyrektor Działu Rozwoju Produktu w Grupie Interia.
Aplikacja Interii to niezawodne i nowoczesne narzędzie do śledzenia zmieniających się warunków atmosferycznych. Posiada wszystkie funkcjonalności serwisu Pogoda Interia oraz dodatkowe wskaźniki. Aplikacja informuje m.in. o wpływie warunków meteorologicznych na zdrowie (alergie, przeziębienie, ból zatok) i aktywność poza domem (bieganie, wędkowanie, jazda autem). Udostępnia także dane o opadach z dokładnością co do minuty oraz prognozę wideo stacji Polsat.
W kwietniu ruszyła nowa odsłona kampanii Pogoda Interia. Spot z udziałem Wiktorii Gąsiewskiej jest emitowany w Internecie oraz w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus.
Aplikację Pogoda Interia można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store.