Zaawansowane rozwiązanie mobilne wspierające sprzedaż jest dostępne od lutego na platformie Microsoft Universal Windows Platform (UWP). Tym samym aplikacja dołącza do portfolio usług wspierających mobilnych pracowników, wykorzystujących smartfony i tablety jako podstawowe narzędzia pracy. Witchcraft Studios, dostawca rozwiązań wspierających realizację procesów biznesowych w obszarze SFA/FFA udostępnia użytkownikom systemu Windows 10 aplikację Salesbook.
Zaawansowane rozwiązanie łączy w sobie najważniejsze elementy, które pozwolą zbudować przewagę biznesową, takie jak mobilny CRM, system argumentacyjny i sprzedażowy czy analitykę biznesową. Użytkownicy dostają do dyspozycji także monitoring pracy zespołu, możliwości komunikacji w ramach grupy sprzedażowej oraz dogłębną analizę profili klientów zapisaną w zintegrowanym systemie CRM. Salesbook pozwala handlowcom wyjść poza klasyczny zestaw prezentacja + CRM. Aplikacja umożliwia nie tylko lepsze dotarcie do klienta, ale także prezentację i konfigurację produktu lub usługi, ale także ustalenie dalszych kroków sprzedażowych oraz przesłanie podsumowania prezentacji jeszcze w trakcie spotkania handlowego.
– Zdecydowaliśmy się stworzyć mobilne narzędzie pracy na platformie Windows 10, ponieważ widzimy coraz większy potencjał biznesowy systemu. Nie bez znaczenia jest także oczywiście poziom bezpieczeństwa systemu – mówi Jacek Maciak, CEO Witchraft Studios.
Rozwiązanie Salesbook składa się z aplikacji na tablety oraz z panelu administracyjnego dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, służącego do zarządzania treścią aplikacji, administrowania użytkownikami, urządzeniami oraz dbania o kwestie bezpieczeństwa usługi. Jednocześnie system zapewnia możliwość monitorowania czasu pracy sprzedawców oraz komunikację z zespołem z poziomu aplikacji.
Kluczowe korzyści, które pomogą użytkownikom aplikacji osiągnąć przewagę rynkową to m.in.:
- Standaryzacja procesów sprzedaży.
- Zaawansowana analityka biznesowa danych o sprzedaży i klientach.
- Zawsze dostępne i aktualne materiały sprzedażowe a także szybka kalkulacja w trakcie spotkania klientem – oszczędność czasu poprzez automatyzację oferowania i raportowania.
- Atrakcyjna forma prezentacji, intuicyjna symulacja potrzeb klienta oraz natychmiastowa wysyłka podsumowania spotkania.
– Miło nam powitać kolejne rozwiązanie dla klientów biznesowych, którym zależy na wprowadzaniu do swojej organizacji nowoczesnych rozwiązań mobilnych. Dzięki wykorzystaniu systemu Windows10 oraz tabletów wyposażonych w aplikację Salesbook, firmy mogą nie tylko zwiększać produktywność swojego zespołu, ale przede wszystkim koncentrować się na najważniejszych działaniach zmierzających do osiągnięcia wyraźnej przewagi rynkowej – dodaje Dariusz Zalewski, Microsoft Developers Experiences Go-To-Market, na region Europy Środkowo-Wschodniej w polskim oddziale Microsoft.