Grupa Interia sukcesywnie rozwija swoją aplikację pocztową. Nowa aktualizacja wprowadziła możliwość korzystania z asystenta głosowego. Umożliwia on wykonywanie najważniejszych operacji na skrzynce m.in sprawdzanie, czytanie i pisanie wiadomości za pomocą komunikatów głosowych. Nowe rozwiązanie jest dostępne w aplikacji na smartfony z Androidem. Asystent głosowy posiada dodatkowo inteligentny system wsparcia, który poprowadzi użytkowników i podpowie im listę obsługiwanych komend.
– Nasza aplikacja pocztowa cieszy się bardzo dużą popularnością wśród użytkowników. Swoją wysoką pozycję na rynku zawdzięcza m.in. nowoczesnemu designowi, intuicyjnej obsłudze i innowacyjnym rozwiązaniom. Wdrożenie asystenta głosowego to kolejny etap w rozwoju naszego produktu. Nowa funkcja zdecydowanie ułatwia korzystanie z aplikacji i ma wiele praktycznych zastosowań umożliwia m.in. szybkie sprawdzanie, czytanie i pisanie wiadomości. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy szybko docenią zalety i możliwości asystenta głosowego Poczty Interia – mówi Małgorzata Koperek, Kierowniczka Usług Pocztowych w Grupie Interia.
Asystent głosowy posiada dodatkowo inteligentny system wsparcia, który poprowadzi użytkowników i podpowie im listę obsługiwanych komend. Jego obsługa jest bardzo prosta i intuicyjna. Naciśnięcie ikony mikrofonu uruchamia pracę asystenta. Trwa ona aż do momentu wyłączenia aplikacji.
Nowe rozwiązanie w aplikacji Poczta Interia jest oparte na systemie rozpoznawania mowy urządzenia użytkownika (Text to Speech oraz Speech Recognizer). Domyślnie wybierany jest silnik Google. Aplikacja pocztowa Interii z asystentem głosowym jest bezpłatna.
Można ją pobrać w sklepie Google Play.