W T-Mobile Polska stawiamy na burzenie barier, by zbliżać do siebie ludzi – a jak wiadomo nic nie zbliża tak bardzo jak świetna zabawa przy najlepszej muzyce. Dlatego właśnie zostaliśmy sponsorem tytularnym jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie Środkowo-Wschodniej – festiwalu Audioriver! W połowie lipca Błonia Łódzkie wypełnią dziesiątki tysięcy osób bawiących się podczas występów m.in. Tiësto, Chase & Status, Charlotte de Witte czy Sary Landry. Na miejscu nie zabraknie także magentowej strefy relaksu, w której na uczestników czekać będą dodatkowe atrakcje. Dla naszych klientów przygotowaliśmy też specjalny konkurs – w ramach programu Magenta Moments na zwycięzców będzie czekać aż 40 podwójnych karnetów na to wydarzenie!
Audioriver Festival w ciągu blisko dwóch dekad swojej działalności uzyskał status niemal kultowego wydarzenia w świecie muzyki elektronicznej, budując z powodzeniem społeczność wielbicieli elektronicznych brzmień w jej różnych odmianach – od house’u przez techno po drum & bass. Nie przez przypadek jako T-Mobile postanowiliśmy zostać sponsorem tytularnym tego wydarzenia. Sami od lat wspieramy rozwój muzyki dzięki projektowi Electronic Beats, którego celem jest odkrywanie nowych talentów oraz łączenie ludzi poprzez wspólną zabawę. W tym roku jednak jeszcze mocniej stawiamy na burzenie barier komunikacyjnych, tworzenie silnych relacji oraz dostarczanie niezapomnianych doświadczeń. Dlatego już 11 lipca rozpoczniemy zabawę przy dźwiękach najlepszej muzyki, unikalnych koncertów i wyjątkowych atrakcji.
Muzyka, obok technologii, to jeden z najlepszych czynników łączących ludzi – niezależnie od tego kim jesteśmy, czy jak bardzo się od siebie różnimy, dobra zabawa potrafi zbliżyć do siebie nawet nieznajomych. W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym świecie, naprawdę potrzebujemy bliskości i współpracy – powiedziała Paulina Rekosz, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. Dlatego właśnie misją naszej marki jest burzenie barier oraz budowanie wzajemnego zrozumienia – cel ten chcemy osiągać za pomocą różnych inwestycji oraz projektów. Jednym z nich jest właśnie to partnerstwo z Audioriver Festival, który opiera się na wspólnotowości, otwartości na drugiego człowieka i nowe brzmienia – dodała.
Dwa dni, ponad stu artystów i ponad dwadzieścia tysięcy uczestników
Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 11-13 lipca na Błoniach Łódzkich. Wśród artystów, których zobaczymy podczas wydarzenia znajdują się m.in. Tiësto, Chase & Status, Charlotte de Witte, Sara Landry, Gesaffelstein, Adriatique, Mall Grab, DJ Heartstring, HI-LO, VTSS b2b Job Jobse, KI/KI oraz ponad sto innych twórców! Line-up twórców jest stale aktualizowany, dlatego warto uważnie obserwować stronę festiwalu.
Zrelaksuj się z T-Mobile
W centralnym miejscu festiwalu stanie strefa relaksu marki T-Mobile – znajdzie się tam przestrzeń do wypoczynku i podładowania telefonu, a także dodatkowe atrakcje, takie jak m.in. muzyczna gra towarzyska czy popularne flippery. Z kolei klienci naszej sieci będą mieć także możliwość wykonania spersonalizowanej obudowy na smartfon ze zdjęciem z przyjaciółmi. Wszystko to zapewni świetną rozrywkę i pozwoli uczestnikom poznać się lepiej oraz stworzy szansę do zbudowania trwałych relacji. A okazji ku temu nie powinno zabraknąć, gdyż liczba spodziewanych uczestników to nawet 20 tysięcy osób z Polski i całej Europy! Warto już teraz zakupić karnety i bilety na poszczególne dni – dostępne są one na stronie audioriver.pl/bilety.
– Współpraca Audioriver i T-Mobile Electronic Beats pozwala nam rozwijać festiwal, tak jak zakładaliśmy, gdy przenosiliśmy się do Łodzi. Lepszy program, więcej aktywności na terenie Błoni Łódzkich, który swoją drogą też w tym roku nieco się powiększy. Cieszymy się, że możemy pracować wspólnie z marką, która jest tak mocno zakorzeniona w kulturze muzyki elektronicznej i dobrze rozumie potrzeby zarówno osób uczestniczących w wydarzeniach tego typu, jak i wspiera od lat artystów i artystki z Polski oraz z zagranicy – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, pomysłodawca festiwalu.
Rozpoczynając współpracę z Audioriver nie zapomnieliśmy również o niespodziankach dla naszych klientów. W ramach programu Magenta Moments odbędzie się konkurs, w którym do wygrania będzie 40 dwudniowych, podwójnych karnetów na festiwal Audioriver together with T-Mobile Electronic Beats! Dodatkowo klienci T-Mobile będą mogli skorzystać ze specjalnego wejścia na teren festiwalu oraz wziąć udział w zabawie, w której nagrodą jest zmiana posiadanego biletu na bilet do strefy VIP.
Ogłoszona właśnie współpraca jest rozwinięciem naszych działań realizowanych w ramach projektu #BurzymyBariery. Jego częścią jest także festiwal „ZORZA wspierana przez T-Mobile” organizowany przez Dawida Podsiadło w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Katowicach.
Współorganizatorem Audioriver together with T-Mobile Electronic Beats jest Łódzkie Centrum Wydarzeń.